اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد نهبندان خبر داد

بافت 325 مترمربع فرش توسط مددجویان کمیته امداد نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی نهبندان از بافت 71 تخته فرش به متراژ 325 متر مربع از ابتدای سال جاری تاکنون توسط مددجویان این نهاد خبر داد.

بافت 325 مترمربع فرش توسط مددجویان کمیته امداد نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، علی قریب صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان نهبندان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی نهبندان هم‌اکنون حدود 200 مددجوی قالیباف دارد.

وی با بیان اینکه مددجویان این نهاد از ابتدای امسال تاکنون 71 تخته فرش به متراژ 325 متر مربع بافته‌اند، تصریح کرد: از این میزان 49 تخته فرش به ارزش 779 میلیون ریال به فروش رسیده و مابقی در حال فروش است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نهبندان افزود: فرش‌های بافته شده بیشتر در نقشه‌های ریزماهی و خشتی بوده‌اند.

قریب با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان یکی از اهداف و سیاست‌های مهم کمیته امداد به شمار می‌رود، ادامه داد: این نهاد با اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی زمینه‌های توانمندسازی خانوارهای مددجو را فراهم می‌آورد.

وی از برگزاری کارگاه آموزشی برای مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفایی ‌زیرپوشش این نهاد خبر داد و گفت: با توجه به سیاست‌های مدنظر کمیته امداد در ارتباط با اجرای طرح‌های موفق و پایدار در زمینه اشتغال مددجویان و فرزندان زیرپوشش، این نهاد اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی می‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نهبندان اظهار کرد: این کارگاه آموزشی به مدت شش جلسه با حضور 45 نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی در مجتمع فرهنگی و تربیتی ریحانه برگزار شد.

قریب تصریح کرد: فرهنگ کار و تلاش، کسب روزی حلال و نقش آن در مدیریت اقتصادی خانواده، اصلاح الگوی مصرف، ترویج فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی، اخلاق در خانواده و احکام جزو موضوعاتی است که توسط اساتید مجرب در این دوره‌های آموزشی برای مجریان طرح‌های خودکفایی مطرح و بازگو می‌شود.

وی افزود: تمامی مجریان اشتغال و طرح‌های خودکفایی شرکت‌کننده در این کارگاه آموزشی، از طرح‌های موفق خودکفایی در سطح شهرستان بازدید کرده و همزمان با برگزاری کارگاه آموزشی از مشاوره‌های تخصصی نیز بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی نهبندان اضافه کرد: تمامی مددجویان و فرزندان زیرپوشش می‌توانند از امکانات واحد اشتغال و خودکفایی این نهاد در زمینه آموزش و دریافت تسهیلات برای ایجاد حرفه و کار استفاده کنند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول