اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌شرقی:

1000 نفر از زلزله‌زدگان به اردوی «حدیث همدلی» ‌اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی گفت: یک‌هزار نفر از زلزله‌زدگان استان در قالب طرح "حدیث همدلی" به اردوهای کشوری و منطقه‌ای اعزام می‌شوند.

1000 نفر از زلزله‌زدگان به اردوی «حدیث همدلی» ‌اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی، یوسف زمانی اظهار کرد: طرح حدیث همدلی براساس پیشنهاد سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور و معاون امور فرهنگی کمیته امداد برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی، هدف از برگزاری این اردوها را کاهش آلام روحی ناشی از زلزله‌های پی در پی شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان عنوان کرد.

زمانی ادامه داد: در اجرای این طرح 400 نفر به مشهد مقدس، 300 نفر به استان‌هایی همچون گیلان و همدان و 300 نفر به اردوهای منطقه‌ای مانند مراغه و تبریز اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه مدیریت فرهنگی کمیته امداد استان آمادگی کامل برای افزایش تعداد نفرات اعزامی به این اردوها را دارد، گفت: در صورت افزایش کمک‌های مردمی و خیران تعداد این افراد تا 5 هزار نفر قابل افزایش است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: نخستین گروه اعزامی به این اردوها شانزدهم شهریور ماه جاری به اردوهای منطقه‌ای و دومین گروه روز هفدهم شهریور ماه به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

زمانی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام برای اردوهای خارج استانی هنوز ادامه دارد و در صورت اتمام مراحل ثبت‌نام، گروه‌های تعیین شده هجدهم و نوزدهم شهریور ماه به اردوهای تعیین شده، اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه مدت اقامت شرکت‌کنندگان در این اردوها یک هفته است، گفت: در این اردوها گروه‌های مختلف سنی مانند دانش‌آموزان و سالمندان شرکت می‌کنند. 

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول