اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان خبر داد

تعریف 30 فرصت سرمایه‎گذاری در شهرک صنعتی پتروشیمی زنجان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‎ریزی استاندار زنجان گفت: 30 فرصت سرمایه‎گذاری در شهرک صنعتی یا صنایع پایین دستی پتروشیمی استان زنجان تعریف شده است.

تعریف 30 فرصت سرمایه‎گذاری در شهرک صنعتی پتروشیمی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی در چهارمین جلسه ستاد سرمایه‎‏گذاری استان زنجان اظهار داشت: به منظور تامین زیرساخت‎های شهرک صنعتی پتروشیمی استان زنجان از جمله آب، برق، تلفن و گاز، مقرر شد مسئولان این شهرک طرح توجیهی خود را به دستگاه‎های مربوطه ارائه کنند تا بر اساس آن زیرساخت‎های مورد نظر تامین شود.

وی با اشاره به اینکه از 45 طرح ویژه سرمایه‎گذاری در استان زنجان فقط 9 طرح در سامانه مربوطه ثبت شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم دستگاه‎ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و همه طرح‏ها در سامانه تعریف شده ثبت شود.

معاون برنامه‎ریزی استاندار زنجان با بیان اینکه زمین‎های مربوط به 39 طرح باقی مانده از 142 طرح سرمایه‎گذاری در هفته آینده تعیین می‎شود، اضافه کرد: برنامه‎ریزی‏‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان زنجان نیز در ادامه چهارمین جلسه ستاد سرمایه‎گذاری استان تاکید داشت: خلع ید زمین‎های فعال نشده توسط متقاضیان یکی از مهم‎ترین مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار در شهرستان طارم بوده است.

علی اصحابی با اشاره به اینکه در حال حاضر با اخطاری که از طرف شرکت شهرک‎های صنعتی استان زنجان به دارندگان زمین ارسال شده، زمین‎های بیشتری آزاد شده است، ادامه داد: این زمین‎ها برای واگذاری به سرمایه‌گذاران آماده است.

در ادامه جلسه معاون برنامه‎ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در زمینه تعیین تکلیف شهرک کهناب اظهار داشت: واحدهای تولیدکننده برق و الکترونیک و سیم و کابل پیشنهاد تبدیل این شهرک به شهرک تخصصی برق و الکترونیک را داده‎اند.

ناصر فغفوری با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت صنایع برق و الکترونیک در استان زنجان بسیار خوب است، تصریح کرد: به ویژه تولید و عرضه محصولات سیم و کابل و صادرات آن به کشورهای دیگر باعث رونق صنایع برق و الکترونیک در استان شده است.

وی ادامه داد: صنایع برق و الکترونیک از جمله صنایع پاکی است که استان زنجان در این زمینه گام‏‌های خوبی را برداشته است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول