اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد:

بدون فرودگاه حرف زدن از سرمایه‌گذاری بیهوده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحقق سرمایه‌گذاری در سطح مطلوب آن تنها با فراهم بودن زیرساخت‌هایی چون فرودگاه عملی می‌شود.

بدون فرودگاه حرف زدن از سرمایه‌گذاری بیهوده است

ابراهیم کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: برگزاری همایش معرفی فرصت‌های اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد موجب جهش بسیار مناسبی در وضعیت سرمایه‌گذاری این استان به وجود آورده است که نباید از اثرات مثبت آن چشم‌پوشی کرد.

رئیس سازمان اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این استان با برگزاری آن همایش که در کشور زبانزد شده بود، تا حد زیادی خود را به دنیا معرفی کرده است و سرمایه‌گذاران زیادی بعد از آن تمایل خود را به سرمایه‌گذاری در این سرزمین اعلام کردند.

وی تصریح کرد: این یک واقعیت است که استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت سطح مطلوب زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری را ندارد ولی این به معنی تلاش نکردن و ناامید شدن نیست.

کشاورز با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد موقعیت‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری دارد، گفت: باید همه مسئولان در تامین زیرساخت‌های لازم برای ورود سرمایه‌گذاران کوشا باشند و بیش از گذشته کار کنند.

رئیس سازمان اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: فرودگاه و راه‌های ارتباطی از مهم‌ترین ابزارهای سرمایه‌گذاری هستند و واقعیت این است تا فرودگاه درست و حسابی در این استان نباشد حرف زدن از سرمایه‌گذاری بیهوده و بی‌معنی خواهد بود.

این مسئول امور اقتصادی در استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تحریم‌های اخیر دشمن علیه کشور گفت: اکنون سرمایه‌گذاران با مشکلات و موانع عدیده‌ای برای سرمایه‌گذاری در ایران مواجه هستند که این موضوع در کنار فراهم نبودن زیرساخت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد، این استان را با سطح مطلوب در سرمایه‌گذاری دورتر کرده است.

وی تاکید کرد: شرایط خاص کشور در تحریم‌ها راهی را به جز فعال کردن بخش خصوصی و بهره‌گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی باقی نگذاشته است.

کشاورز خاطرنشان کرد: ما باید پیگیر امر سرمایه‌گذاری باشیم زیرا اگر اکنون کار نکنیم، پنج سال آینده عقب خواهیم بود و حسرت کار نکردن امروز خود را خواهیم خورد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول