اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس خبر داد

حضور شهرداری‌های فارس در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس گفت: شهرداری‌های فارس در نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور حضور جدی دارند.

حضور شهرداری‌های فارس در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی حسین رعیتی‌فر بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های شهرداری‌های کشور خبر داد.

وی گفت: همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های شهرداری‌ها 18 تا 21 شهریور ماه جاری در وزارت کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس افزود: شهرداری‌های استان فارس در نخستین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور حضوری فعال می‌یابند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس همچنین گفت: از بین شهرداری‌های استان فارس 11 شهرداری با ارائه بیش از 100 طرح و پروژه رفاهی، خدماتی و ... در این نمایشگاه شرکت فعال دارند.

وی اضافه کرد: شهرداری شیراز و 10 شهرداری دیگر استان فارس با آماده‌کردن طرح‌های توجیهی پروژه‌های مورد نظر با برآورد بیش از یک‌هزار و 500 میلیارد تومان و ارائه طرح‌ها در این همایش در راستای جذب سرمایه‌گذار تلاش می‌کنند.

رعیتی‌فرد با تاکید بر اهمیت ارتباط موثر و نزدیک شهرداری‌ها با سرمایه‌گذاران گفت: هدف از برگزاری همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های شهرداری‌های کشور معرفی طرح‌های شهرداری‌های کشور برای جذب سرمایه، ایجاد فرصت تعامل صاحبان سرمایه و کار آفرینان شهری (شهرداری‌ها) برای توسعه شهرها، انعقاد قراردادهای همکاری شهرداری‌ها و سرمایه‌گذاران برای تأمین اعتبار مورد نیاز طرح‌های شهری و ترغیب شهرداری‌ها به بازاریابی برای تأمین سرمایه مورد نیاز در اجرای طرح‌های شهری است.

این مسئول با بیان اینکه اهمیت مشارکت بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار در تامین منابع مالی شهرداری‌ها امری انکارناپذیر است، تصریح کرد: هدف اصلی همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های شهرداری‌های کشور آشنا کردن سرمایه‌گذاران با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرداری‌هاست.

وی موضوع فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این همایش را کارآفرینی و اشتغال، بهسازی بافت‌های فرسوده، ایجاد و تجهیز فضاهای تفریحی، بهبود ترافیک شهری، مدیریت پسماند و ایجاد سامانه‌های هوشمند اعلام کرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری فارس تصریح کرد: شهرداری‌ها براساس نیاز خود و سرمایه‌گذاران براساس اهداف اقتصادی خود در مورد هر یک از این فرصت‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند و این یک بازی برد - برد هم برای مدیریت شهری و هم برای سرمایه‌گذاران است.

وی با دعوت از تمام سرمایه‌گذاران برای شرکت در این نمایشگاه و آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرداری‌های استان فارس اظهار امیدواری کرد که با حضور موثر و پررنگ شهرداری‌های استان و همکاری سرمایه‌گذاران بتوانیم گامی موثر در راستای تحقق و عمل‌کردن به شعار "حمایت از کار، تولید و سرمایه ایرانی" برداریم.

رعیتی‌فرد در ادامه بیان داشت: انجام پروژه‌های گوناگون عمرانی، رفاهی، خدماتی و ... در سطح شهر یکی از مهم‌ترین عوامل در بهبود مدیریت شهری و ارائه خدمات بهینه‌تر به شهروندان است.

وی اضافه کرد: انجام پروژه‌های مختلف و طرح‌های شهرداری نیاز به صرف مبالغ بسیاری دارد که تامین آن به دلیل محدود بودن اعتبارات شهرداری‌ها امکان‌پذیر نیست.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول