اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جهرم خبر داد

حضور شهرداری‌های جهرم در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری

خبرگزاری فارس: شهردار جهرم از حضور شهرداری این شهر در نخستین همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های شهرداری‌های کشور خبر داد.

حضور شهرداری‌های جهرم در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری

علیرضا صحرائیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: شهرداری جهرم با شش پروژه سرمایه‌گذاری شامل پارک بانوان، پارک خانواده، پارک جنگلی، مجتمع تجاری آزادگان، مجتمع تجاری جهرم و مجموعه اداری کاج در این نمایشگاه شرکت می‌کند.

وی هدف از شرکت در این همایش را کمک به کسب درآمد پایدار شهرداری، پاسخگویی به نیازهای گردشگری شهر و ارتقای کیفیت محیط شهری، اختصاص اراضی شهری به کاربری‌های عمومی و همچنین ایجاد ارزش افزوده اقتصادی و استفاده بهینه از زمین در راستای پاسخگویی به نیاز فضای سبز منطقه برشمرد.

شهردار جهرم خاطرنشان کرد: معرفی طرح‌های شهرداری‌های کشور برای جذب سرمایه، ایجاد فرصت تعامل صاحبان سرمایه و کارآفرینان شهری (شهرداری‌ها) برای توسعه شهرها، انعقاد قراردادهای همکاری شهرداری‌ها و سرمایه‌گذاران برای تأمین اعتبار مورد نیاز طرح‌های شهری و ترغیب شهرداری‌ها به بازاریابی برای تأمین سرمایه مورد نیاز در اجرای طرح‌های شهری را از اهداف تشکیل این نمایشگاه دانست.

صحرائیان با دعوت از شهروندان و سرمایه‌گذاران برای بازدید و مشارکت در طرح‌های این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از 18 تا 21 شهریور‌ماه 1391 در مرکز همایش‌های کشور واقع در میدان فاطمی (جهاد) ابتدای خیابان شهید گمنام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول