اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جهاد کشاورزی میامی خبر داد

سرمایه‏گذاری 8 میلیارد ریالی در پروژه‏های آب و خاک میامی

خبرگزاری فارس: سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان میامی گفت: در سال‌جاری برای اجرای پروژه‏های آب و خاک در این شهرستان، 8 میلیارد و 120 میلیون ریال سرمایه‏گذاری شد.

سرمایه‏گذاری 8 میلیارد ریالی در پروژه‏های آب و خاک میامی

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، عباس‏علی کردی پیش از ظهر امروز در جلسه‏ با دست‏اندرکاران کشاورزی شهرستان میامی اظهار کرد: برای اجرای 33 کیلومتر خط لوله انتقال آب با لوله، 3 میلیارد و 500 میلیون ریال در میامی هزینه شده است.

وی افزود: احیا و مرمت 20 رشته قنات نیز 2 میلیارد و 700 میلیون ریال و احداث 13 باب استخر پلی‏اتیلنی در میامی 840 میلیون ریال اعتبار به خود اختصاص داده است.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان میامی اضافه کرد: برای 60 هکتار تسطیح اساسی اراضی در میامی بیش از 500 میلیون ریال و برای مرمت و بازسازی 14 کیلومتر جاده بین مزارع 580 میلیون ریال هزینه شده است.

کردی افزود: اجرای پروژه‏های مدیریت مزرعه گندم آبی و دیم در سطح 7 هزار و 500 هکتار در میامی با اعتبار 290 میلیون ریال صورت پذیرفت.

وی از اجرای شبکه مراقبت از محصولات در سطح 6 هزار هکتار با اعتبار 288 میلیون ریال و مبارزه با آفات و بیماری‏ها در سطح 7 هزار و 910 هکتار از اراضی کشاورزی میامی خبر داد.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان میامی همچنین به احداث 20 هکتار باغ در اراضی شیب‏دار، توزیع 25 هزار اصله نهال یارانه‏دار و اجرای طرح‏های احداث باغ از محل طرح توسعه کشاورزی در سطح 55 هکتار اشاره کرد.

کردی اظهار داشت: اصلاح 47 هکتار باغ با اعتبار یک‏ میلیارد و 223 میلیون ریال، توسعه کشت گیاهان دارویی در سطح چهار هکتار، بهسازی و نوسازی 35 واحد دامی کوچک روستایی و صدور 10 مورد مجوز بهسازی نیز در میامی انجام شده است.

وی همچنین از صدور پنج مورد پروانه کوچک روستایی، واگذاری زمین برای فعالیت‏های کشاورزی و غیرکشاورزی در سطح 14.3 هکتار، نقشه‏برداری از 162 هکتار اراضی واگذار شده و صدور دو مورد مجوز تغییر کاربری در میامی خبر داد.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول