اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان امور اقتصادی و دارایی استان زنجان:

نظارت بر طرح‌های سرمایه‌گذاری در چارچوب قانون انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: نظارت بر طرح‌های سرمایه‌گذاری در چارچوب مشخص و قانونی انجام می‌شود.

نظارت بر طرح‌های سرمایه‌گذاری در چارچوب قانون انجام می‌شود

ابوالفضل فلاح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: طرح نظارت بر طرح‌های سرمایه‌گذاری با رویکرد نظارت فرآیندگرا ارائه شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس با پیگیری روند اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری، به ویژه طرح‌های سرمایه‌گذاری خارجی در قالب یک سامانه نظارتی منسجم ضمن آگاهی از میزان پیشرفت اجرای این طرح‌ها، زمینه اقدام به موقع برای رفع موانع و مشکلات آنها فراهم خواهد شد.

مدیرکل سازمان امور اقتصادی و دارایی استان زنجان آگاهی به موقع از روند اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و اقدام به موقع به منظور رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری را ضروری دانست و گفت: نظارت بر طرح‌های سرمایه‌گذاری ضمن زمینه‌سازی برای تسریع در اجرای این طرح‌ها، بستر لازم برای جذب سرمایه‌گذار را فراهم می‌کند.

وی یادآور شد: به موجب قانون تشویق و حمایت از سرمایه‌گذاری خارجی و آیین‌نامه تشکیل مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان این مرکز موظف به پیگیری مشکلات طرح‌های سرمایه‌گذاری است.

فلاح تصریح کرد: ارائه طرح نظارت بر طرح‌های سرمایه‌گذاری در چارچوبی مشخص ضروری بوده و سازمان در این زمینه اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی فراهم کردن بستر مناسب برای تسهیل و تسریع در روند اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و رفع مشکلات این طرح‌ها را از اهداف سازمان عنوان کرد و افزود: آگاهی مستمر از روند اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری و شناسایی مشکلات این طرح‌ها از اهداف تفصیلی این مرکز است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول