اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کتابخانه‌های عمومی بهشهر خبر داد

اجرای تمام مفاد آیین‌نامه نهاد در کتابخانه عمومی بهشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بهشهر از اجرایی شدن تمامی مفاد آیین نامه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در کتابخانه عمومی این شهرستان خبر داد.

اجرای تمام مفاد آیین‌نامه نهاد در کتابخانه عمومی بهشهر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، علی ذبیح پور در دومین نشست  هم‌اندیشی کتابداران کتابخانه‌های عمومی بهشهر گفت: این نشست هم‌اندیشی به منظور تعامل هرچه بیشتر کتابداران با یکدیگر برای اجرای برنامه‌های فرهنگی شهرستان و تشکیل ستاد هفته کتاب برگزار شد .

ذبیح پور با اشاره به برنامه‌های فرهنگی انجام شده کتابخانه‌های عمومی بهشهر در سال جاری، خاطرنشان کرد: حضور مستمر کتابداران و اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی در نماز جمعه، دعوت از اساتید دانشگاهی درباره روش صحیح مطالعه و اهمیت کتابخوانی، همکاری با هیئت امناء مساجد درباره کارهای فرهنگی و شرکت کارکنان کتابخانه‌های عمومی در مسابقات ماهانه تشویق اعضاء درباره ثبت‌نام در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای از جمله برنامه‌هایی است که در سال جاری در کتابخانه‌های عمومی بهشهر انجام شد .

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی بهشهر به برنامه‌های در دست اقدام کتابخانه های عمومی بهشهر نیز اشاره  کرد و گفت: اجرای شب شعر در مهر ماه جاری  در کتابخانه عمومی رستمکلا و دیدار با خیران و دعوت از مسئولان هر نهاد برای بازدید از کتابخانه‌های عمومی از جمله برنامه‌هایی است که در ماه‌های آینده انجام می‌شود.

دبیر انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهشهر با تاکید بر اجرا شدن کامل تمامی مفاد آیین‌نامه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در کتابخانه‌های بهشهر اظهار داشت‌: در این جلسه به تمامی همکاران کتابدار در رعایت صحیح مسائل اداری مانند همکاری درباره کمبود نیرو برای مرخصی پرسنل و سایر مشکلات همکاران، رعایت کامل منشور اخلاقی توسط تمامی کتابداران و رسیدگی به تمامی انتقادات و پیشنهادات مراجعان تاکید شد‌.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول