اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان‌وبلوچستان خبر داد

واریز 35 میلیون تومان به حساب انجمن کتابخانه‌های عمومی

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان‌‌وبلوچستان گفت: مبلغ 35 میلیون تومان توسط شهرداری‌های استان به حساب انجمن کتابخانه‌های عمومی سیستان‌وبلوچستان واریز شد.

واریز 35 میلیون تومان به حساب انجمن کتابخانه‌های عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی سیستان‌وبلوچستان، اسفندیار زیدآبادی اظهار داشت: در راستای اجرای قانون تأسیس و اداره کتابخانه‌های عمومی که به واریز نیم درصد درآمد شهرداری‌ها به حساب انجمن کتابخانه‌های عمومی هر شهرستان تأکید دارد در پنج ماه نخست سال‌جاری، 35 میلیون تومان از سوی شهرداری‌های استان به حساب انجمن‌های کتابخانه‌های شهرستان‌ها واریز شده است.

وی افزود: در این مدت شهرداری زاهدان با 13 میلیون تومان بیشترین واریزی را داشته است و شهرداری نیکشهر تنها 300 هزار تومان از بدهی خود را به انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان واریز کرده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان‌‌وبلوچستان بیان کرد: شهرستان خاش در این مدت 7 میلیون و شهرستان‌های چابهار و کنارک نیز 5 و 3 میلیون تومان واریزی داشته‌اند.

زیدآبادی ادامه داد: شهرستان‌های هامون‌شهر، سراوان و ایرانشهر نیز به ترتیب 1 و 2 میلیون تومان و 5 میلیون و 200 هزار تومان واریزی داشته‌اند.

وی با اشاره به اهداف سند چشم انداز مطالعه مفید در افق 1404 گفت: بی شک واریز نیم درصد درآمد شهرداری‌ها که در قانون آمده است می‌تواند در دستیابی به اهداف این سند مؤثر باشد.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول