اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیله‌سوار:

کتابخانه مرکزی بیله‌سوار دهه فجر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: تا دهه فجر امسال کتابخانه مرکزی شهرستان بیله‌سوار تکمیل شده و آماده بهره‌برداری می‌شود.

کتابخانه مرکزی بیله‌سوار دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رسول زیبانژاد عصر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیله‌سوار که در فرمانداری بیله‌سوار برگزار شد، اظهار داشت: کتابخانه مرکزی این شهرستان از دو سال پیش شروع شده که انتظار می‌رود در قالب پروژه‌های مهر ماندگار و با تأمین اعتبار مورد نیاز تا دهه فجر تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این مجموعه ما در سطح شهرستان در حال احداث و تحویل چندین مجموعه کتابخانه‌ای روستایی نیز هستیم که تلاش می‌کنیم به سرعت اهالی شهرستان به ویژه روستانشینان و ساکنان مناطق محروم بتوانند از مزایای کتابخانه دائمی استفاده کنند.

زیبانژاد خاطرنشان کرد: برای مناطق محروم و دورافتاده نیز مینی‌بوس‌های کتابخانه سیار را راه‌اندازی کردیم تا با سرکشی هفتگی به مناطق روستایی و محروم بستری فراهم شود تا علاقمندان بتوانند از فضای کتاب و کتاب‌خوانی استفاده کنند.

این مسئول با یادآوری اینکه شهرستان بیله‌سوار حضور ارزشمندی در عصرانه فرهنگی نمایشگاه کتاب اردبیل داشت، اضافه کرد: ما با حضور در این نمایشگاه سعی کردیم توانمندی‌های فرهنگی شهرستان مرزی بیله‌سوار را به بهترین شکل به نمایش بگذاریم که امیدواریم برپایی نمایشگاه‌های کتاب در شهرستان‌ها نیز رونق مضاعف پیدا کند.

وی همچنین به عضویت چهار هزار نفر اهالی شهرستان در کتابخانه‌های عمومی اشاره کرد و ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم با افتتاح کتابخانه مرکزی این ظرفیت به هشت هزار نفر برسد.

به گزارش فارس، فرماندار بیله‌سوار به حضور علاقمندان کتاب در مسابقات آنلاین مطالعه مفید از این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: تعداد 40 نفر از اعضای کتابخانه عمومی بیله‌سوار در این مسابقات خوش درخشیدند.

زیبانژاد همچنین ضرورت اهمیت به کتاب و کتاب‌خوانی و توسعه کیفی آن را یادآور شد و گفت: مبلغ 400 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل کتابخانه مرکزی بیله‌سوار اختصاص یافته است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول