اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طریق شبکه PTMP صورت گرفت

برقراری ارتباط پرسرعت بین کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: امکان ارتباط پرسرعت و ایمن سیستم یکپارچه مدیریت اطلاعات و سیستم مکاتبات الکترونیک در آذربایجان‌غربی امکانپذیر شد.

برقراری ارتباط پرسرعت بین کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه مدیر کل امور کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی‌‌ در آیین رونمایی از شبکه‌های ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها از طریق شبکه PTMP در استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: این شبکه در راستای استقرار دولت الکترونیک برقراری شبکه‌های ادارات کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها از طریق شبکه PTMP در استان آذربایجان‌غربی اجرایی شده است.

علی فیروز تصریح کرد: اداره امور کتابخانه‌های عمومی استان در راستای اجرایی‌کردن اولویت‌های اصل توسعه نظام اداری به ویژه استقرار دولت الکترونیک با پیگیری هدفمند در اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان توانست در مدت اندکی فاز اول اینترنت که ارتباط شبکه‌های ادارات کتابخانه‌های عمومی و کتابخانه‌های مرکزی شهرستان‌ها را با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی برقرار می‌کند را راه‌اندازی کند.

فیروز با اشاره به اعتبار هزینه شده در این زمینه افزود: برای این منظور 320 میلیون ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به مزایای راه‌اندازی این سیستم، خاطرنشان کرد: برخی مزایای اجرایی‌شدن این پروژه شامل ارتباط پرسرعت و ایمن سیستم یکپارچه مدیریت اطلاعات نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و سیستم مکاتبات الکترونیک بین اداره کل استان و شهرستان‌های تابعه، ارتباط مستقیم شهرستان‌ها برای ارسال و دریافت اطلاعات، راه‌اندازی سیستم ورود و خروج یکپارچه در سطح ادارات شهرستان و اداره کل و راه‌اندازی سیستم VOIP و ویدئو کنفرانس بین ادارات شهرستان است.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول