اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا سال 94 صورت می‌گیرد

افزایش 289 هزار جلد کتاب به مخازن کتابخانه‌های بهبهان

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان از پیش‌بینی افزایش 289 هزار جلدکتاب به مخازن کتابخانه‌های بهبهان تا سال 94 خبر داد.

افزایش 289 هزار جلد کتاب به مخازن کتابخانه‌های بهبهان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرهاد باذلی‌محبوب عصر امروز در مراسم بازگشایی کتابخانه عمومی آیت‌الله وحید بهبهانی، اظهار کرد: در هفته دولت که به تازگی به پایان رسیده است، 76 پروژه با اعتباری بالغ بر 430 میلیارد ریال در سطح شهرستان بهبهان افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به پیشنهاد نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر احداث و راه‌اندازی کتابخانه مرکزی این شهرستان گفت: در خصوص همکاری برای احداث این کتابخانه مرکزی آمادگی داشته و علاوه بر پرداخت 50 درصد از اعتبارات لازم، زمین آن را نیز اهدا و در اختیار امور کتابخانه‌ها قرار می‌دهیم.

فرماندار بهبهان در ادامه تصریح کرد: در چشم‌انداز بهبهان تا سال 94 برنامه‌ریزی لازم برای توسعه حوزه کتاب را انجام داده و در تلاش هستیم که تا پایان این چشم‌انداز، زیربنای کتابخانه‌ها را به 8 هزار و 558 مترمربع افزایش داده و اعضای رسمی آنها را نیز به 24 هزار و 210 نفر برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین افزایش 289 هزار و 865 جلد کتاب به مخازن کتابخانه‌های بهبهان را پیش‌بینی کرده و در این برنامه چشم‌انداز آن را اجرا می‌کنیم.

باذلی‌محبوب افزود: در حال حاضر نیز با همکاری آستان مقدس امامزاده‌ حیدر(ع) و اداره اوقاف، فضایی به مساحت یک‌هزار مترمربع برای کتابخانه این امامزاده از فضای خود آن آستانه در نظر گرفته که به سرعت آن را تجهیز می‌کنیم.

وی با بیان اینکه برای مجهز کردن روستاها به کتابخانه باید تلاش کرد، گفت: در سال 91 باید موضوع تعمیر و تجهیز کتابخانه‌ها را به عنوان فضاهای فرهنگی به طور جدی‌تر و بیشتری دنبال کنیم که این امر نیاز به افزایش اعتبارات دارد.

فرماندار بهبهان در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر بهبهان نیز همواره در پرداخت نیم درصد پرداخت شهرداری به کتابخانه‌ها همکاری لازم را داشته که از این بابت باید از آنها تقدیر و تشکر کنیم.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول