اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از مدت‌ها تعطیلی

فعالیت کتابخانه عمومی شهر کامیاران از سر گرفته شد

خبرگزاری فارس: فرماندار کامیاران از آغاز فعالیت مجدد کتابخانه عمومی این شهرستان پس از مدت‌ها تعطیلی خبر داد.

فعالیت کتابخانه عمومی شهر کامیاران از سر گرفته شد

علی‌عسکر روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با پیگیری‌های مجدانه دوستداران اهل کتاب و فرمانداری، کتابخانه عمومی کامیاران که مدت‌ها قبل پلمب شده بود، فعالیت خود را دوباره آغاز کرد.

وی در ادامه با گلایه از بی‌تفاوتی برخی از اشخاص در خصوص عدم توجه به تقویت فرهنگ کتاب و کتابخوانی به عنوان یکی از ارکان ارتقای شاخص‌های فرهنگ عمومی، افزود: نباید به جای خدمت صادقانه به مردم نسبت به تعطیلی یک مکان فرهنگی بی‌تفاوت بود.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان کامیاران از ظرفیت بالای فرهنگی و ادبی در استان برخوردار است و این امر توجه بیشتر به زیرساخت‌های فرهنگی در این شهر شهیدپرور را می‌طلبد.

روحانی میزبانی دومین جایزه کتاب برتر کردستان را برای دومین سال پیاپی از افتخارات فرهنگی شهرستان کامیاران در سال‌جاری ذکر کرد و گفت: برگزاری جشنواره ادبیات کُردی پرژه، جشنواره تئاتر استانی و نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی پینووس از دیگر رویدادهایی است که در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نخستین جشنواره  استانی نمایشنامه‌نویسی «پینووس» همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهریور ماه ‌جاری در شهرستان کامیاران خبر داد و اضافه کرد: این جشنواره به شکل کاملاً تخصصی برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان کامیاران در پایان با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، افزود: جشنواره پینووس با توجه به نیاز موجود در حوزه نویسندگی برای تئاتر استان و با هدف کشف و پرورش استعدادهای نو در کامیاران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول