اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمان

خیران کتابخانه‌ساز کرمان تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمان گفت: تجلیل از کتابداران، خیران کتابخانه‌ساز و دست‌اندرکاران حوزه کتاب و کتابخانه از جمله فعالیت‌های پیش‌‌بینی شده این اداره کل در هفته کتاب است.

خیران کتابخانه‌ساز کرمان تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمان، محمدجواد حسین‌زاده در نشست ستاد هفته کتاب اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان با محوریت فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی بیستمین دوره هفته کتاب اظهار داشت: پیشرفت فرهنگ در هر جامعه بستگی تنگاتنگی به میزان مطالعه فردی و برخورد شایسته افراد آن جامعه با کتاب و کتابخوانی دارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان با اشاره به نقش و جایگاه کتاب و کتابخوانی در گسترش دانش و ارتقای آگاهی‌های عمومی بیان داشت: باید تلاش کرد از طریق تبیین جایگاه کتاب و ترویج فرهنگ مطالعه مفید زمینه تعالی جامعه را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه‌ های عمومی در آگاهی‌بخشی به جامعه نقش اساسی دارند، بر لزوم برگزاری باشکوه هفته کتاب و اجرای برنامه‌های تأثیرگذار و پر محتوا تأکید کرد.

حسین‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود در زمینه هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: هفته کتاب زمان مناسبی به منظور نشر و گسترش فرهنگ کتابخوانی است.

وی افزود: تجلیل از کتابداران، خیران کتابخانه‌ساز و دست‌اندرکاران حوزه کتاب و کتابخانه، اجرای برنامه‌های فرهنگی و عضوگیری رایگان در سطح کتابخانه‌های عمومی استان از جمله فعالیت‌های پیش‌‌بینی شده این اداره کل در هفته کتاب است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول