اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اهدای زمینی به مساحت 560 متر مربع

کتابخانه «شهید نیلفروش‌زاده» خمینی‌شهر افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر اداره کتابخانه‌های شهرستان خمینی‌شهر گفت: با اهدای زمینی به مساحت 560 متر مربع توسط پدر «شهید نیلفروش‌زاده» به زودی کتابخانه‌ای با نام این شهید در خمینی‌شهر اصفهان افتتاح می‌شود.

کتابخانه «شهید نیلفروش‌زاده» خمینی‌شهر افتتاح می‌شود

ابراهیم مولایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ساخت این کتابخانه با زیر بنای یک‌ هزار و 878 مترمربع و در سه طبقه از سال 86 توسط شهرداری و شورای شهر خمینی‌شهر آغاز شده است و ساخت آن تا بهمن‌ماه به اتمام می‌رسد.

وی افزود: یک طبقه از این ساختمان به کتابخانه و سالن‌های مطالعه و طبقه دیگر به سالن اجتماعات اختصاص یافته است و طبقه سوم نیز برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و هنری پیش‌بینی شده است.

مدیر کتابخانه‌های شهرستان خمینی‌شهر با بیان اینکه یک میلیارد تومان برای هزینه ساخت و تکمیل این کتابخانه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: این کتابخانه در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد و برای اداره و ارائه خدمات به اداره کتابخانه‌های شهرستان خمینی‌شهر واگذار می‌شود.

وی تصریح کرد: کتابخانه شهید نیلفروش‌زاده که در محله جوی‌آباد خمینی‌شهر با 15 هزار نفر جمعیت احداث می‌شود، پنجمین کتابخانه‌ای است که توسط شهرداری این شهرستان ساخته و به اداره کتابخانه‌های شهرستان خمینی‌شهر واگذار می‌شود.

مولایی ادامه داد: پیش از این نیز شهرداری خمینی‌شهر ساختمان کتابخانه‌های علی‌بی‌ابیطالب(ع) خمینی‌شهر، امام صادق(ع) جوی آباد، امام صادق اندوان و کتابخانه امام محمد باقر (ع) دستگرد را احداث و به اداره کتابخانه‌ها واگذار کرده بود.

مدیر کتابخانه‌های شهرستان خمینی‌شهر تاکید کرد: هم‌اکنون 22 کتابخانه در شهرستان خمینی‌شهر وجود دارد و به زودی دو باب کتابخانه دیگر در شهر درچه و کوشک ساخت می‌شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول