اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی:

سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی اصلی‌ترین راه توسعه است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی جلب مشارکت بخش خصوصی را هدف اصلی چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان دانست و گفت: اصلی‌ترین راه توسعه، تاکید بر سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی است.

سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی اصلی‌ترین راه توسعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، فرخ مسجدی با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی در اردیبهشت سال 92، خاطرنشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال تبدیل شدن به فرهنگ عمومی در استان است و هدف اصلی از برگزاری این همایش نیز جلب مشارکت این بخش در پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری است.

وی معرفی معقول و منطقی پروژه‌های مناسب به سرمایه‌گذاران را شرط موثر بودن این همایش دانست و افزود: باید با هماهنگی‌های لازم برای معرفی پروژه‌ها، شرایط مساعد برای ورود سرمایه‌گذاران را فراهم کرده و مطمئن شویم که زمینه سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها وجود دارد تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

مسجدی با تاکید بر جلب مشارکت بخش غیردولتی در پروژه‌های زیربنایی تصریح کرد: در این زمینه فقط تجربه دولتی داریم در حالی که ورود بخش خصوصی می‌تواند به مراتب موثرتر و مفیدتر باشد.

وی حضور فعال و پررنگ بخش خصوصی استان در چهارمین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری را مورد تاکید قرار داد و افزود: امیدواریم این همایش با تجربیات سه همایش قبلی و انتظاری که در سطح ملی از آذربایجان‌شرقی وجود دارد به بهترین شکل برگزار شود و نتایج مثبت آن را در رشد و توسعه منطقه شاهد باشیم. 

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول