اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان خبر داد

سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومانی در قلعه دختر و قلعه اردشیر

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: 100 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در مجتمع تفریحی قلعه دختر و قلعه اردشیر کرمان انجام شده است.

سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومانی در قلعه دختر و قلعه اردشیر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل نجار در آیین افتتاح پروژه ستاره کرمان اظهار داشت: پروژه‌های اساسی و مطلوبی در کرمان پایه‌ریزی شده که پایانه بزرگ این شهر با مشارکت بخش خصوصی از جمله این طرح‌ها است.

وی بیان داشت: پایانه کرمان در جنوب‌شرق کشور بی‌نظیر است و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین عملیات ساخت سیتی‌سنتر در مجاورت این پایانه آغاز می‌شود.

نجار از آغاز عملیات احداث سیتی‌سنتر با بخش‌های فرهنگی و تجاری در ابتدای جاده هفت باغ کرمان خبر داد و افزود: این طرح در ارتقای اقتصادی منطقه اثرات فراوانی دارد.

وی پروژه گودال خشت‌مال‌ها را از دیگر طرح‌های بزرگ عمران شهری در کرمان برشمرد و تصریح کرد: از کارشناسان میراث فرهنگی می‌خواهم که هر چه سریع‌تر مشکل مربوط به اجرای این طرح را برطرف کنند.

مقام عالی استان کرمان با اشاره به سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومانی در مجتمع تفریحی قلعه دختر و قلعه اردشیر کرمان ابراز داشت: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای طرح پردیسان قائم شامل بخش‌هایی چون تله‌کابین و دریاچه مصنوعی صورت گرفته است.

نجار از افتتاح سه تقاطع غیرهم‌سطح کرمان تا آبان‌ماه سال جاری خبر داد و اذعان داشت: امیدواریم تمام پل‌های کرمان تا پایان سال جاری ساخته شوند.

وی با اشاره به اعتبار شهرداری کرمان عنوان کرد: این اعتبار جوابگوی بحث جمع‌آوری زباله و نظافت شهر کرمان هم نیست.

نجار ابراز داشت: عده‌ای زمین‌خوار برای منفعت آنی و کلان به دنبال این هستند که زمین‌های دولت و حتی مردم را بگیرند و بفروشند و در این زمینه مردم و مسئولان باید آگاه و هوشیار باشند.

وی از ایجاد شهرک‌های الله‌آباد و پدر در حاشیه شهر کرمان با حضور روستائیان در زمین‌های تصرف‌شده توسط زمین‌خواران خبر داد و افزود: اگر روند زمین‌خواری در کرمان ادامه یابد شهرهای راین، چترود و باغین به کرمان متصل می‌شوند و نمی‌توان شهر را اداره کرد.

استاندار کرمان با بیان اینکه حقوق شهروندی روابطی دوطرفه است که باید از سوی مردم و مدیران شهری رعایت شود، بیان داشت: در جریان شهروندی باید اخلاق نیکو رعایت شود.

نجار با قدردانی از حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در کرمان خاطرنشان کرد: از سرمایه‌گذاران به نحو شایسته‌ای حمایت می‌کنیم، زیرا امکانات دولت باید به سمت زیرساخت‌ها برود و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در زمینه رفع مشکلات مردم در بخش‌های مانند اشتغال اقدام کنند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول