اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان مرکز استان گلستان:

نگاه دستگاه قضایی به سرمایه‎گذاری مثبت است

خبرگزاری فارس: دادستان مرکز استان گلستان گفت: نگاه دستگاه‎های قضایی به امر سرمایه‎گذاری مثبت است.

نگاه دستگاه قضایی به سرمایه‎گذاری مثبت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس پوریانی عصر امروز در نشست با فعالان اقتصادی و حامیان قضایی در شهرک صنعتی آق‎قلا اظهار داشت: احساس ما این است که دستگاه‎های قضایی فراتر از مسئولان و متولیان امر، سرمایه‎گذاری در کنار صنعتگران قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه از سال 1386 کمیته حمایت قضایی از سرمایه‎گذاری در استان گلستان تشکیل شده است، اذعان کرد: برای اجرای شدن اصل 44 قانون اساسی و منویات مقام معظم رهبری این کمیته را در سطح استان فعال کرده‎ایم.

پوریانی خاطرنشان کرد: در این کمیته تلاشمان بر این بوده تا از نزدیک مشکلات و مسائل صنعتگران را بررسی و با جلسات مستمر همراه خوبی در این حوزه برای آنها باشیم.

دادستان مرکز استان گلستان ابراز داشت: تلاش ما در کمیته قضایی استان این است تا برای حمایت از بخش صنعت تمامی مصوبات آن را اجرایی سازیم.

وی تاکید کرد: به جرات می‎توان گفت که کمیته حمایت قضایی از سرمایه‎گذاری یکی از فعال‎ترین کمیته‎ها در این حوزه در سطح کشور است و پیشرفت‎های خوبی برای صنعت استان ایجاد کرده است.

پوریانی افزود: مشکلات صنعت را با اجرایی کردن بحث اصل 44 قانون اساسی می‎توان برطرف کرد و این قانون راهگشای مناسبی برای بسیاری از مسائل است.

دادستان مرکز استان گلستان یادآور شد: اکثر موانعی که در این حوزه وجود دارد به دلیل اجرایی نشدن قانون و مقررات است که اگر این امر اتفاق بیفتد خیلی از موانع مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول