اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس تاکید کرد

استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری مردم برای توسعه

خبرگزاری فارس: نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری مردم استان برای توسعه و پیشرفت استفاده کرد.

استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری مردم برای توسعه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد اسماعیلی ظهر امروز در مراسم افتتاح شرکت کاسپین غرب زنجان اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس جامعه مقام معظم رهبری سال گذشته را با عنوان سال جهاد اقتصادی و امسال را به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی همچنان در حال مبارزه با دشمنان است، افزود:‌ مردم همچنانکه در طول 33 سال گذشته پای کار بوده‌اند در حال حاضر نیز در صحنه حضور دارند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم همواره در طول 33 سال گذشته از دستاوردهای نظام دفاع کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز مردم می‌توانند این هزینه‌ها را بپردازند.

وی با بیان اینکه امروز هم ملت ایران توانایی مقابله با توطئه‌های دشمنان را دارد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ظرفیت مقابله با دشمنان اسلام را داشته و در این زمینه گام برمی‌دارد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه ملت ایران هنوز هم در جبهه جنگ با دشمنان قرار دارد، یادآور شد: می‌توان از ظرفیت ملت ایران برای مقابله با توطئه‌های دشمنان استفاده کرد.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری مردم تاکید کرد و گفت:‌ باید از این سرمایه در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برای توسعه کشور و استان استفاده کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید سرمایه‌گذاران استان در داخل و خارج جذب شوند، افزود: باید از این ظرفیت برای توسعه استان استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: ضروری است با استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، فضای استان به سوی توسعه و پیشرفت سوق داده شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول