اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف سامان‌بخشی به اطلاعات

طرح ثبت اطلاعات سامانه موقوفات اراک به پایان رسید

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اراک از پایان طرح ثبت اطلاعات سامانه موقوفات و رقبات شهرستان اراک خبر داد.

طرح ثبت اطلاعات سامانه موقوفات اراک به پایان رسید

حجت‌الاسلام امرالله حسنی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح ثبت اطلاعات سامانه موقوفات و رقبات شهرستان اراک با هدف سامان بخشی به اطلاعات این بخش به اجرا درآمده است.

وی تصریح کرد: ایجاد سامانه جامع اطلاعات نقش بسیار مؤثری در سرعت بخشی به انجام کار و دقت در احیاء موقوفات دارد که خوشبختانه با دقت بالا انجام و به اتمام رسید.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اراک ادامه داد: در این ساماندهی هفت هزار سند اجاره با اطلاعات پایه، مشخصات مستاجرین و اسکن اوراق مربوطه و تعیین اجور معوقه به ثبت رسیده و همچنین یک هزار سند مالکیت اسکن شده است.

حسنی‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در اراک بیش از یک هزار و 600 موقوفه وجود دارد، گفت: تعداد موقوفات اراک نیز هم‌اکنون 8 هزار و 100 رقبه است که عمدتاً تجاری، مزروعی و مسکونی هستند.

وی بیان داشت: یکی از طرح‌های مهم در دست اقدام اداره اوقاف طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم است که با جدیت در حال اجراست.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول