اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

مدیران منطقه ویژه توجه خاصی به فعالیت‌های قرآنی دارند

خبرگزاری فارس: مشاور عالی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: مدیران منطقه ویژه پارس جنوبی توجه خاصی به فعالیت‌های قرآنی دارند.

مدیران منطقه ویژه توجه خاصی به فعالیت‌های قرآنی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه حجت‌الاسلام محمد طالبی‌نیا عصر امروز در آیین اختتامیه جشنواره قرآنی حبل‌المتین در پارس جنوبی اظهار داشت: گسترش فرهنگ قرآنی و دینی در جامعه امری لازم است و مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

مشاور عالی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مسئول امور روحانیون این سازمان نگاه جدی سازمان منطقه ویژه پارس را در راستای توجه و گسترش فرهنگ قرآنی قابل تقدیر برشمرد.

طالبی‌نیا ضمن تقدیر از مدیرعامل و رئیس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس در برگزاری این جشنواره اذعان داشت: نگاه و اهتمام جدی این سازمان و مدیران آن به مقوله گسترش و ترویج فعالیت‌های قرآنی قابل تقدیر و ستایش است.

وی با اشاره به نقش قرآن در جوامع امروزی خاطر نشان ساخت: قرآن، کتاب مقدّس الهی می‌تواند در عصر کنونی راهگشا باشد و راه نجات را به بشریت و انسان نشان دهد و تمسک‌جویی به آن قطعاً پیامدهای مثبت متعددی همراه خواهد داشت که والاترین آنها رسیدن به تعالی و کامل انسان خواهد بود.

این مسئول با اشاره به حضور خود در سومین جشنواره قرآنی حبل‌المتین افزود: حضور جوانان و نوجوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی در این جشنواره می‌تواند تاثیرات متعددی در جامعه همراه داشته باشد.

طالبی‌نیا بیان کرد: در مدت حضور کوتاهم در این منطقه و حضور در این جشنواره از نزدیک با فعالیت‌های صورت گرفته آشنا شدم که الحق این اقدامات قابل تقدیر است.

مسئول امور روحانیون سازمان اوقاف و امورخیریه کشور حضور استعدادهای قرآنی را در این منطقه و استان بوشهر یکی از مؤلفه‌های مؤثر در کمک به رسیدن اهداف از پیش تعیین شده در حوزه گسترش فعالیت‌های قرآنی برشمرد.

وی گفت: با حضور جوانان علاقه‌مند و ولایی در حوزه فعالیت‌های قرآنی می‌توانیم به آنچه مدنظر مقام معظم رهبری بوده و ایشان در این خصوص تاکیدات متعددی داشته است با یاری خداوند متعال برسیم.

بر اساس این گزارش سومین جشنواره قرآنی حبل‌المتین با حضور 500 نفر از قاریان و حافظان قرآن کریم و مؤذنان شهرستان‌های دیّر، کنگان، جم و بخش عسلویه از تاریخ 23 مرداد ماه به‌ مدت سه روز در محل مرکز همایش‌های خلیج فارس برگزار شد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول