اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

بندگی حمزه(ع) با شهادت امضا شد

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: حضرت حمزه(ع) در برابر همه توطئه‌ها، فتنه‌ها و جنگ‌های ساختگی علیه اهداف پیامبر اکرم(ص) ایستاد و در نهایت حقیقت بندگی وی با شهادت امضا شد.

بندگی حمزه(ع) با شهادت امضا شد

حجت‌الاسلام جلال رضوی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت حمزه(ع) اظهار کرد: حضرت حمزه(ع) دارای شخصیتی فداکار، جهادگر، ایثارگر و فدایی رسول اسلام(ص) بود.

وی با بیان اینکه حمزه نزد پیامبر اکرم(ص) جایگاه ویژه‌ای داشت گفت: حمزه در بین صحابه مردی با درایت، با تدبیر و با صلابت بود و شخصیت ولایت‌محور وی زبانزد خاص و عام بود.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه خاطر نشان کرد: حمزه(ع) سیدالشهدا به شجاع عرب معروف است و مانند ستاره‌ای در آسمان خاندان و دودمان بنی‌هاشم می‌درخشید.

وی با بیان اینکه شخصیت حمزه(ع) سیدالشهدا پیشتاز و جلودار در همه حرکت‌های انقلابی پیامبر اکرم(ص) بود گفت: تمام چشمان حمزه(ع) معطوف به اشارات رسول خدا(ص) بود و پیامبر اکرم(ص) نخستین لبیک را از وی می‌شنید.

رضوی‌مهر یادآور شد: حضرت حمزه(ع) شخصیتی زبانزد در عصر خود در زمینه شجاعت، دستگیری از تهیدستان، امدادرسانی به نیازمندان، غیرتمندی و تعصب دینی بود.

وی ادامه داد: شهادت حمزه(ع) سیدالشهدا داغی بزرگ بر قلب پیامبر اکرم(ص) و صحابه راستین وی گذاشت.

مشاور رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد: حمزه کوهی استوار، پشتیبانی محکم و عبد صالحی برای دیگر بندگان الهی در زمینه دفاع از پیامبر اکرم(ص) و مجاهدی همیشه شجاع بوده است.

وی با بیان اینکه حقیقت بندگی حمزه با شهادت امضا شد گفت: فتنه‌ها و جریان‌های انحرافی نتوانست حمزه را جذب کند و وی مانند سدی آهنین و فولادی در برابر همه توطئه‌ها، فتنه‌ها و جنگ‌های ساختگی علیه اهداف پیامبر اکرم(ص) ایستاد و در نهایت حقیقت بندگی او با شهادتش امضا شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول