اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین معرفی شد

خبرگزاری فارس: در مراسمی با حضور قائم‌مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی به عنوان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین معرفی شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ظهر امروز آیین تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با حضور تقی رضایار قائم‌مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی و داود محمدی نماینده‌های مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله هادی باریک‌بین امام جمعه شهر قزوین و نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین و ابوالفضل طاهرخانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در حسینیه آستان مقدس امامزاده حسین (ع) شهر قزوین برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی به سمت مدیر‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین منصوب شدند، این در حالی است که حجت‌الاسلام جواد مرادی پیش از این در این سمت مشغول خدمت بوده‌ است.

تقی رضایار در این مراسم ظرفیت استان قزوین را بسیار بالا دانست و افزود: استان قزوین از ظرفیت بسیار بالایی در زمینه وقف برخوردار است و باید به این ظرفیت‌ها توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول