اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

دولت‌ نهم و دهم منابع کشور را در بین مردم عادلانه توزیع کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: دولت‌های نهم و دهم گفتمان انقلابی را در کشور احیاء کرد و منابع کشور با ورود این دولت به عرصه کار در بین مردم به صورت عادلانه توزیع شد.

دولت‌ نهم و دهم منابع کشور را در بین مردم عادلانه توزیع کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار یحیی شرفی ظهر امروز در دیدار استاندار زنجان با کارکنان فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: قبل از دوران خدمتگزاری دولت نهم و دهم گفتمان انقلابی رنگ و بوی خود را از دست می‌داد که با روی کار آمدن این دولت، گفتمان انقلاب اسلامی در جامعه جاری شد.

وی با بیان اینکه دولت نهم زمانی پای کار آمد که منابع کشور به صورت عادلانه در کشور توزیع نمی‌شد، افزود: قبل از روی کار آمدن این دولت، فرصت‌های برابر در اختیار مردم گذاشته نمی‌شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه تصمیمات مهم کشور در قبل از دولت نهم در پشت درهای بسته اخذ می‌شد، خاطرنشان کرد: دولتمردان قبل از دولت نهم از نیازهای واقعی کشور بی‌اطلاع بودند.

وی با بیان اینکه هنر دولت نهم و دهم آشنایی با نیازهای کشور در مناطق مختلف است، خاطرنشان کرد: دولت با راه‌اندازی سفرهای استانی اقدامات مطلوبی در بخش‌های مختلف جامعه انجام داد.

سردار شرفی با اشاره به اینکه تصمیمات دولت در بخش‌های مختلف موجب شد تا شعار عدالت و مهرورزی در کشور محقق شود، خاطرنشان کرد: منابع کشور با ورود این دولت به عرصه کار در بین مردم به صورت عادلانه توزیع شد.

وی تصریح کرد: افرادی که قبل از این به دلیل فقر و نداری شرمنده خانواده‌های خود بودند، امروز به برکت توزیع عادلانه ثروت در جامعه توانمند شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان روحیه شجاعت و ریسک‌پذیری دولت را از دلایل موفقیت آن برشمرد و گفت:‌ در حال حاضر نبض اعتبارات در اختیار دولت قرار گرفته و از آن سوء‌استفاده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه قبل از دولت نهم و دهم اعتبارات کشور در اختیار افراد خاص قرار می‌گرفت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این اعتبارات در بخش‌های مختلف موجب آبادانی و پیشرفت جامعه می‌شود.

سردار شرفی آخرین جلوه بارز دولت برگزاری اجلاس سران غیر متعهدها عنوان کرد و افزود: برگزاری این اجلاس توفیق بزرگ سیاسی و دیپلماسی برای دولت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به حضور 120 کشور در این اجلاس یادآور شد: این اجلاس فرصت مناسب سیاسی برای کشور ایران محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول