اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

گفتمان انقلاب گفتمان عاشورا است/مجلس مرکز تعیین سرنوشت ملت

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان عاشورا، حوزه علمیه، دانشگاه و مکتب است و همه ما باید با هم وحدت داشته باشیم.

گفتمان انقلاب گفتمان عاشورا است/مجلس مرکز تعیین سرنوشت ملت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سید علی محمد یثربی در مراسم گرامیداشت سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که امشب از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در مسجد امام زین‌العابدین خیابان چهارمردان قم برگزار شد، با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب ایران برای احیا مکتب رسول خدا و امام جعفر صادق(ع) برپا شده است.

وی در ادامه پایبندی به اسلام، ولایت‌فقیه و قانون اساسی را مهم ارزیابی کرد و گفت: هر کسی که دم از اسلام و ولایت فقیه و قانون اساسی و مرجعیت بزند در چارچوب این مسائل با او ارتباط خواهیم داشت.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه انقلاب از متن حوزه علمیه قم، مرکز فقاهت راستین و توده‌های مردم برخاست، اظهار داشت: انقلاب ما پشتوانه فرهنگی دارد، نوار نیست که هر چه بخواهند بتوانند بر روی آن ضبط کنند.

وی با بیان اینکه قانون اساسی مترقی‌ترین قانون جهان است ابراز داشت: خبرگان حوزه علمیه و همچنین دانشگاه برای تدوین این قانون زحمت کشیده‌اند پس ما اشکالی در مشروعیت انقلاب نداریم زیرا عین اسلام است.

یثربی همچنین با اشاره به مشکلاتی که در عرصه کارآمدی، حقوق ملت، اقتصاد و... در کشور وجود دارد، ابراز داشت: موضع ما صحیح است اما آن چیزی که باید تغییر کند روش‌ها است.

وی از مجلس به عنوان مرکز تعیین سرنوشت ملت یاد کرد و گفت: نمایندگان مجلس باید در امور مختلف تخصص و در کار خود شجاعت داشته باشند.

نماینده اسبق مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید به کسانی که با متن انقلاب و مردم آشنا هستند رای دهیم.

وی تصریح کرد: نمایندگان نیز باید قول‌های خوبی به مردم داده و خود را با شرایط روز تطبیق دهند.

یثربی با بیان اینکه نماینده مجلس باید در مجلس از حق مردم دفاع کند ابراز داشت: گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان عاشورا، حوزه علمیه، دانشگاه و مکتب است و همه ما باید با هم وحدت داشته باشیم.

گفتنی در این مراسم از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری و مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و با حضور حجت‌الاسلام سید علی محمد یثربی استاد حوزه و دانشگاه و نماینده اسبق مردم قم در مجلس شورای اسلامی از خانواده شهید اخوان تجلیل شد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول