اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ورامین:

اجرای طرح تذکر لسانی موجب احیای امر به معروف می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ‌ورامین گفت: نباید اجازه دهیم که اهمیت و ارزش امر به معروف و نهی از منکر از بین برود، اجرای طرح‌هایی مانند تذکر لسانی، موجب احیای امر به معروف در جامعه می‌شود.

اجرای طرح تذکر لسانی موجب احیای امر به معروف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ‌آیت‌الله سید مرتضی محمودی در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ورامین ‌گفت: عدم انجام امر به معروف و نهی از منکر ‌نتایج سخت و دردناکی دارد و اثرات نامطلوب آن بر همه افراد جامعه تأثیر می‌گذارد.

امام جمعه شهرستان ورامین عنوان کرد: براساس روایات، کسی که امر به معروف و نهی از منکر را ترک می‌کند مانند مرده‌ای میان زندگان است و حتی نمی‌تواند در مورد مسائل شخصی زندگی خود تصمیمی بگیرد زیرا همانند مرده‌ای است که هیچ اراده‌ای ندارد.

آیت‌الله محمودی ادامه داد: جامعه‌ای که امر به معروف و نهی از منکر را ترک کند گرفتار عذاب پروردگار متعال می‌شود و به سوی هلاکت و نابودی پیش می‌رود.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین افزود: نباید اجازه دهیم که اهمیت و ارزش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و بین افراد کم‌رنگ شود، اجرای طرح‌هایی مانند تذکر لسانی، زمینه گسترش و توسعه فرهنگ امر به معروف را در جامعه به وجود می‌آورد.

وی گفت: اگر همه افراد جامعه یقین پیدا کنند که در اثر ترک امر به معروف و نهی از منکر نخستین آسیب به خود فرد و خانواده‌اش وارد می‌شود، هیچ‌گاه هیچ‌کس نسبت به آن کوتاهی نمی‌کند.

آیت‌الله محمودی تصریح کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر وظیفه فرد یا نهاد مشخصی نیست، بلکه همه افراد باید فعالانه در این فریضه شرکت کنند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول