اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

امر به معروف بهترین زمینه اصلاح است/آغاز طرح گلشن وحی در مساجد اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر بهترین زمینه و بستر انجام کارهای نیک و گرایش به اعمال شایسته و پر صواب است که خود مبنای اصلاح جامعه می‌باشد.

امر به معروف بهترین زمینه اصلاح است/آغاز طرح گلشن وحی در مساجد اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده عصر امروز در همایش ائمه جماعات حوزه‌های مقاومت گرمی به اهمیت موضوع امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و اظهار داشت: در برقراری و انجام این فریضه الهی باید به تناسب‌سازی رفتار و عملکرد مطابق با بیان و قول توجه شود چرا که بیشترین اقتباس و الگوگیری از شیوه و مرام انسان‌های برجسته نهان شده در رفتار و عملکرد آنها است.

وی تصریح کرد: لازم نیست انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر با بگیر و ببند و یا رفتارهای فیزیکی و برخوردی توأم باشد در حالی که می‌توانیم با بهره‌گیری از شیوه‌های تبلیغ و ترویج نرم تمام زمینه‌های توطئه استکبار جهانی را خنثی کنیم.

ستوده در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: ما امروز در حالی به اصلاح وضعیت و شرایط جامعه امیدوار هستیم که همه افراد احساس وظیفه کرده و در پاسداشت حرمت‌ها و ارزش‌ها پیشقدم شوند.

این مسئول نقش محوری مساجد را در انجام فرایض دینی و مسایل عبادی، سیاسی، اجتماعی یادآور شد و اضافه کرد: اگر تمام هدف‌گذاری‌های ما به سمت تعالی باشد شایسته و مطلوب می‌توانیم نتیجه گرفته و ثمره کار خود را مشاهده کنیم.

وی بیان کرد: خروج از تصدی‌گری که یکی از سیاست‌های با اهمیت تبلیغات اسلامی است در صورتی می‌تواند تحقق پیدا کند که کانون ارزشمند مساجد تقویت شده و در این جبهه اهداف با رنگ و لعاب ارزشی پیگیری شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نقش روحانیان و ائمه جماعات را در آگاهی‌بخشی از حرکت‌های سخیف دشمنان ضروری اعلام کرد و ادامه داد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به تقویت این جبهه و شناخت ابعاد ترفند دشمن نیاز داریم چرا که احساس می‌کنیم اگر مقابله‌ای در این زمینه صورت نگیرد، ممکن است آسیب‌ها و تهدیدهای متعددی را به دنبال داشته باشد.

آغاز طرح گلشن وحی در مساجد اردبیل

به گزارش فارس، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز در نشست فرهنگی متولیان حوزه ایثار و شهادت در اردبیل اظهار داشت:‌ طرح گلشن وحی در مساجد اردبیل و با محوریت خانواده‌های ایثارگران و شهدا برگزار می‌شود.

میر ودود سید شنوا از عموم علاقمندان به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواست در این آیین که در مساجد شهرها و روستاها برگزار می‌شود، حضور داشته و از فضای معنوی بهره بگیرند.

وی گفت: هر ساله این برنامه در مراکز شهرستان‌ها اجرا می‌شود ولی از امسال در مناطق روستایی و محروم نیز به صورت گسترده و با هدف‌گذاری تربیت قاریان برجسته انجام می‌شود.

سید شنوا هدف از برگزاری این مراسم و برنامه‌ها را توسعه و ترویج فرهنگ معارف قرآنی در بین اقشار مختلف و ایجاد اوقات معنوی مطلوب برای شرکت‌کنندگان توصیف کرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول