اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

احیای امر به معروف مصداق بارز خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم بر لزوم همگانی شدن فرهنگ تذکر لسانی تاکید کرد و گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر مصداق بارز خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است.

احیای امر به معروف مصداق بارز خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در جمع بسیجیان و آمران به معروف و ناهیان منکر گفت: طبق دستورات اسلام و تاکید پیشوایان دینی و امام راحل و مقام معظم رهبری، تذکر لسانی وظیفه هر مسلمان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد: تذکر لسانی باید به صورت همگانی توسعه یابد و در چارچوب قوانین، دیگران را به رعایت دستورات اسلام و پرهیز از ارتکاب به ناهنجاری‌ها توصیه کنیم.

حجت‌الاسلام اسکندری به شرایط آمران به معروف اشاره کرد و گفت: هر فردی که اقدام به امر به معروف و نهی از منکر می‌کند باید خود عامل به معروف باشد و از منکرات پرهیز کند تا نفوذ کلام داشته باشد.

معاون فرهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان تاکید کرد: باید سخنان آخرین پیک وحی و آخرین پیامبر مرسل حضرت محمد(ص) را که جامع‌ترین مطالب و کامل‌ترین آموزه‌های دینی است را نصب العین خود قرار دهیم و در اعتلای این دو واجب فراموش شده کوشا باشیم.

وی به حربه‌های دشمنان برای منحرف کردن اندیشه‌ها و اعتقادات جوانان اشاره کرد و افزود: احیای امر به معروف و نهی از منکر مصداق بارز خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است و ما با این کار می‌توانیم امیدهای دشمنان را به یأس تبدیل کنیم.

انتهای پیام//د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول