اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تأکید کرد

بکارگیری ظرفیت‌های فرهنگی کردستان برای ترویج امر به معروف

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با انتقاد از وضعیت حجاب و عفاف و گسترش ناهنجاری‌های اجتماعی در زمینه مباحث دینی در استان، خواستار استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی استان برای رفع این معضلات شد.

بکارگیری ظرفیت‌های فرهنگی کردستان برای ترویج امر به معروف

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدحسین رجبی دوشنبه‌شب در جلسه ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در سنندج اظهار کرد: پاسخگویی به نیاز مخاطبان و تلاش برای رفع دغدغه‌های جوانان در حوزه‌های مختلف از جمله مواردی است که در جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی در استان بسیار مؤثر خواهد بود.

وی افزود: بر همین اساس رویکرد ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان بر تقویت شهرستان‌های و ترویج این مهم در همه نقاط استان بوده و در این راستا نیز دو شهرستان هدف انتخاب شده‌ است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: باورهای عمیق دینی و مبانی فرهنگی و آداب و سنن غنی مردم کردستان از جمله ظرفیت‌هایی است که با استفاده از آن می‌توان فریضه امر به معروف و نهی از منکر بسط و توسعه داد.

رجبی افزود: باید نیازهای موجود در استان با بهره‌مندی از توانمندی‌های بومی استان پاسخ داده شود و به همین منظور این ستاد با ساختاری متصلی همه دستگاه‌های اجرایی استان را درگیر این مهم کرده و در بعد نظارتی و هماهنگ‌کننده عمل خواهد کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه این جلسه از برگزاری نخستین کنگره سراسری شهید ناهید فاتحی‌کرجو شهید شاخص جامعه زنان کشور در آذرماه سال‌جاری در سنندج خبر داد.

این مسئول تصریح کرد: تداوم راه شهدا تضمین‌کننده تعالی و عزت جامعه اسلامی بوده و باید همواره مدنظر قرار گیرد.

وی در پایان افزود: در همین راستا ستاد اجرایی برگزاری کنگره در چند ماه گذشته تشکیل شده و کمیته‌های چندگانه این ستاد نیز با حضور گسترده دستگاه‌های اجرایی استان شکل گرفته و خوشبختانه اهداف و فعالیت‌های در نظر گرفته شده با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول