اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

امر به معروف و نهی از منکر از سوی همه مردم اجرا شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه خرم‌دره با اشاره به نقش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جلوگیری از منکرات گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید از سوی همه مردم اجرا شود.

امر به معروف و نهی از منکر از سوی همه مردم اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، حجت‌الاسلام محمود نورپور ظهر امروز در جمع روحانیون مساجد این شهرستان با تاکید بر لزوم تبیین مسئله حجاب برای مردم اظهار داشت: روحانیون باید در منبرهای خود به بیان مسئله حجاب و امر به معروف بپردازند چرا که این مسائل از نیازهای امروز جامعه است.

وی با اشاره به وضعیت حجاب در جامعه و انتقاد از وضعیت پوشش برخی از بانوان گفت: متاسفانه وضعیت پوشش برخی از بانوان و دختران بدحجابی نبوده بلکه کشف حجاب است.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به نقش امر به معروف و نهی از منکر در حفظ امنیت جامعه اظهار داشت:‌ این فریضه باید در میان مردم گسترش پیدا کند.

وی با تاکید بر لزوم انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر از سوی مردم ابراز داشت: مسئولان نیز باید برای احیای این فریضه در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

نورپور با تاکید بر اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از سوی آحاد جامعه بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از فریضه‌های دینی ما محسوب می‌شود و همگی باید در اجرای این فریضه تلاش کنیم.

وی به نقش امر به معروف و نهی از منکر در کاهش مفاسد اجتماعی اشاره و خاطرنشان کرد: امروز مردم ایران همه نعمت‌های موجود را مدیون خون شهدا هستند و باید با قرار گرفتن در مسیر راه شهدا، آرمان‌های ایشان را الگوی مسیر خود قرار دهند.

امام جمعه خرم‌دره با اشاره به نقش حجاب و عفاف در توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: مسئولان باید به همراهی مردم در حاکم شدن عفت و حجاب در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنند و با همکاری یکدیگر در این راستا حرکت کنند.

وی در ادامه بر لزوم بیان مسئله و همچنین تبلیغ مسئله زکات در جامعه تاکید و تصریح کرد: باید به صورت چهره به چهره برای مسئله زکات تبلیغ شود.

نورپور با تاکید بر لزوم همدلی و همبستگی ملت ایران ابراز داشت: باید روحانیون نسبت به مسئله حفظ و تقویت اتحاد و همدلی تاکید داشته باشند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول