اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان فرمانداری تفرش:

زنان نقش بسیار والایی در احیای امر به معروف دارند

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان فرمانداری تفرش گفت: زنان اسلامی نقش بسیار بالا و والایی در احیای امر به معروف و نهی از منکر دارند که باید همگان به این امر مهم توجه بیشتری داشته باشند.

زنان نقش بسیار والایی در احیای امر به معروف دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک زهرا حسینی‌فر ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر تفرش اظهار داشت: در جامعه امروزی به ویژه بعد از انقلاب نقش زنان در مسائل اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، هنری و ورزشی پررنگ بوده که این امر نشانه اهمیت اسلام و نظام اسلامی کشور به کرامت بانوان است.

وی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه یک دستگاه و یک اداره نیست و همه در مقابل آن مسئول هستند تصریح کرد: امر معروف و نهی از منکر موجب اصلاح عامه مردم می‌شود و سلامت جامعه در گرو انجام این مهم است که همه باید به این مهم توجه کرده و به آن بپردازند.

مسئول امور بانوان فرمانداری تفرش گفت: همه باید در مقابل منکرات حساس بوده و عکس‌العمل نشان دهند، بهترین راهکار مقابله با منکرات، استفاده از تذکر زبانی است و باید با استفاده از این روش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه نهادینه کرد.

حسینی‌فر گفت: امروز امر به معروف و نهی از منکر تنها وظیفه مردان نیست، بلکه زنان مسلمان و وظیفه آشنا نیز باید سهم خود را در دعوت مردم به دین و سفارش دیگران به انجام وظایف دینى و پرهیز دادن دیگران از گناه ادا کنند.

وی زنان و مادران بزرگوار را به عنوان بازوان قدرتمند در انتقال و احیاء ارزش‌های دینی و اسلامی دانست و ارتقاء سطح آگاهی این قشر عظیم را در تحقق اهداف مذکور بسیار مؤثر ارزیابی کرد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول