اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صومعه‌سرا خبر داد

اجرای فریضه امر به معروف در اداره‌های صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صومعه‌سرا از اجرای جدی‌تر فریضه امر به معروف در اداره‌های این شهرستان خبر داد.

اجرای فریضه امر به معروف در اداره‌های صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، ولی مهدوی‌نیا عصر امروز در جریان برگزاری رزمایش زبانی «امر به معروف» در سطح خیابان‌ها و معابر این شهرستان، اجرای امر به معروف و نهی از منکر را یک حرکت فرهنگی مناسب خواند و اظهار داشت: رزمایش زبانی امر به معروف صومعه‌سرا با حضور 100 نیروی بسیجی و داوطلب برگزار شد.

وی به حضور مدیران و مسئولان صومعه‌سرا در جمع  بسیجیان مذکور اشاره کرد و افزود: حضور مسئولان در رزمایش «امر به معروف» نوعی پشتوانه و تایید بر حرکت فرهنگی بسیجیان و نیروهای جوان این شهرستان است.

فرمانده سپاه صومعه‌سرا با تاکید بر تداوم اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اذعان کرد: این اقدام باید با همراهی و حضور تمام اقشار و در سنین مختلف جامعه انجام شود.

وی با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید درست و به دور از افراط و توهین اجرا شود، متذکر شد: نیروهای امر به معروف تنها در حوزه تذکر و یادآوری وارد شده و نباید نسبت به افراد مشمول طرح پرخاشگر یا بدرفتار باشند.

مهدوی‌نیا همگانی بودن فضای امر به معروف و نهی از منکر را مهم خواند و یادآور شد: اجرای امر به معروف یک وظیفه اساسی و خطیر در راستای جلوگیری از ورود فرهنگ و عقیده بیگانه در جوامع اسلامی است.

وی لزوم پایداری و استحکام جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: امر به معروف با فرهنگ‌سازی درست و بجا باید در جامعه کنونی نهادینه شود.

فرمانده سپاه صومعه‌سرا اظهار کرد: تاکنون فریضه امر به معروف و نهی از منکر به جایگاه واقعی خود دست نیافته و تلاش در این حوزه باید مضاعف شود.

وی اداره‌ها را پایلوت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست و بیان کرد: مدیران و روسای اداره‌ها درصدد اجرای کیفی و کارآمد فریضه امر به معروف و نهی از منکر باشند.

مهدوی‌نیا از اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در اداره‌های صومعه‌سرا خبر داد و متذکر شد: از این پس طرح امر به معروف و نهی از منکر در اداره‌های صومعه‌سرا به صورت جدی‌تر در حوزه‌های حجاب، اقامه نماز جماعت و برخورد با ارباب رجوع انجام می‌شود.

وی نظارت بر عملکرد تالارهای ازدواج، قلیان‌سراها و مبارزه با روزه‌خواری در ماه رمضان را از دیگر برنامه‌های مشمول در راستای اجرای طرح امر به معروف در صومعه‌سرا عنوان کرد.

فرمانده سپاه صومعه‌سرا با بیان اینکه شهدای انقلاب و دفاع مقدس برای دستیابی به آرامش و امنیت اجتماعی و حفظ پایه‌های دین به شهادت رسیده‌اند، یادآور شد: شهدا از افراد امروز انتظار وفای به عهد و تداوم راه اسلام را دارند.

وی به برگزاری جلسات معاونان اداره‌های صومعه‌سرا اشاره کرد و افزود: این جلسات هر 15 روز یک‌بار و در راستای اجرای فرامین و فرایض امر به معروف و نهی از منکر در اداره‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول