اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودبار:

امر به معروف و نهی از منکر دین را احیا می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه رودبار گفت: ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر موجب احیای دین و واجبات می‌شود.

امر به معروف و نهی از منکر دین را احیا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، حجت‌الاسلام مسعود داودی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از مسائل واجب و جزو اعتقادات و فروع دین ده‌گانه به شمار می‌رود.

وی، افزود: احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه موجب بقا و حفظ دین، جاری شدن ارزش‌ها در جامعه، زنده شدن واجبات و موجب از بین رفتن محرمات و گناهان می‌شود.

رئیس ستاد احیای امر به معروف رودبار، با بیان اینکه اجرای امر به معروف در جامعه به خوبی‌ها فعلیت می‌بخشد، ابراز کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تحقق پیدا کند تمام گناهان و گناهکارانی که تظاهر به گناه می‌کنند از طرف مردم متدین احساس ناامنی می‌کنند.

وی، با تصریح بر اینکه مقام معظم رهبری برای احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر دستور صادر کرده‌اند، اذعان کرد: اگر پیرو ولی امر مسلمین و ولایت فقیه هستیم باید دستور ایشان را بر خود واجب بدانیم که امر به معروف و نهی از منکر جزو واجبات دینی است.

داودی، با بیان اینکه در مقابل گناه سکوت می‌کنیم، تصریح کرد: مانور تذکر لسانی به صورت نمادین در رودبار برگزار شد اما باید با خدا عهد کنیم هر جا گناه می‌بینیم تذکر دهیم.

وی اضافه کرد: طرح تذکر لسانی قرار است به صورت سراسری در کشور احیا شود و اکنون این طرح با همت بسیجیان و سپاه در حال اجرا است.

امام جمعه رودبار از آغاز فعالیت ستاد احیای امر به معروف در شهرها و بخش‌ها مختلف این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول