اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه تویسرکان:

اجرای امر به معروف کلید پایداری جامعه دینی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه تویسرکان گفت: اجرای امر به معروف ونهی از منکر راهبری کلیدی در پایداری و تثبیت فرامین الهی در جامعه دینی است.

اجرای امر به معروف کلید پایداری جامعه دینی است

عسگر مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر بزرگ‌ترین فریضه الهی برای ارتقای رشد جامعه دینی است، اظهار داشت: غفلت از امر به معروف و نهی از منکر پاکی و سلامت اجتماع را به خطر خواهد انداخت پس احیا و نهادینه‌سازی این مهم سبب ساز برقراری پاکی و معنویت در جامعه می‌شود.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از ترویج بی‌تفاوتی و آسیب‌های جامعه و صیانت از هویت دینی و انسانی امر به معروف و نهی از منکر یکی از ضروریات و واجبات محسوب‌ می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر، عامل مهم و راهبر برای برقراری و پایداری فرامین و دستورات الهی در جامعه فردی و اجتماعی به شمار می‌رود، افزود: راهبردی‌ترین کلیدواژه و ابزار در مواجهه با جنگ فرهنگی و نرم استکبار گسترده شدن تذکر لسانی در بین افکار عمومی است.

وی ماه رمضان را زمینه‌ساز و بستر غنی برای خودسازی و تدبر درونی افراد دانست و عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از ارکان استوار جوامع اسلامی است که الگوسازی و اطلاع‌رسانی درست متناسب با هر مجموعه در چارچوب برنامه مدون امری اساسی برای پیشرفت و تاثیرگذاری آن بر مخاطب محسوب می‌شود.

مجیدی با اشاره به اینکه در شهرستان تویسرکان هم‌اکنون 500 نفر آمر به معروف و ناهی از منکر فعال هستند، گفت: طرح تذکر لسانی در قالب 14 کمیته با جذب 140 نفر نیروی انسانی متعهد و کاردان همزمان با سراسر کشور و دو شهر دیگر استان فعالیت خود را آغاز کرد.

وی در پایان سخنان خود از برگزاری 3 هزار ساعت برنامه در قالب کارگاه‌های آموزشی برای فعالان و شرکت‌کنندگان این مهم خبر داد و بیان کرد: احیای امر به معروف و نهی از منکر در روز نیمه رمضان با حضور معاون ادارات و کارخانجات امر به معروف و نهی از منکر کشور و سردار آزادی اجرای این مهم در شهرستان کلید خورد. 

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول