اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 40 ارتش:

قدرت بازدارندگی ایران دشمن را به تحیر انداخته است

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ 40 مستقل ارتش گفت: قدرت بازدارندگی ایران در عرصه اقتصادی همچون نظامی استکبار جهانی را به تحیر انداخته و سبب عقب‌نشینی آنها از مواضع خصمانه‌شان شده است.

قدرت بازدارندگی ایران دشمن را به تحیر انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیر علیرضا صیامی ظهر امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان ارتش در شهرستان خلخال اظهار داشت: در یک حرکت بی‌سرانجام دشمن بعد از ناکامی از جنگ سخت و نیمه‌سخت و حتی نرم فرهنگی امروز به مقابله با توانمندی‌های اقتصادی ایران آمده است تا شاید بتواند ضربه‌ای مهلک به پیکره نظام اسلامی وارد آورد.

وی یادآور شد: نظام استکباری احساس می‌کند در سنگر اقتصادی نیز می‌تواند به اهداف شوم خود دست یابد در حالی که همچون جبهه‌های پیشین شکست سختی را از اراده پولادین این ملت خواهد خورد.

فرمانده تیپ 40 مستقل ارتش به آمادگی نیروهای مسلح و توانمندی‌ آنها در صحنه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: گاه گاهی امریکا سگ منطقه‌ای‌اش را به واکنش‌های عجیب در برابر قدرت بلا‌منازع ایران اسلامی وادار می‌کند تا شاید با به راه انداختن هیاهو واقعیت‌ها را کتمان کند اما پارس کردن‌های سگ منطقه‌ای امریکا نتیجه‌ای جز خفت و خواری برای آنها به همراه ندارد.

صیامی خاطرنشان کرد: دشمنان ما به خوبی به قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در عرصه منطقه‌ای و جهانی واقف هستند و به این مسئله اذعان دارند که نمی‌توانند در برابر قدرت نظامی و دفاعی ایران حتی 24 ساعت دوام بیاورند ولی با وجود این همه اذعان و اعتراف تنها به طبل توخالی می‌کوبند تا ابهت پوشالی خود را نشان دهند.

این مسئول بزرگترین سرمایه کشورمان را نیروی انسانی کار‌آمد، توانمند و متعهد توصیف کرد و افزود: در این بین بازنشستگان ما گنجینه‌های علم، دانش، تجربه و پشتوانه‌های عظیم این سرزمین هستند که همه وظیفه داریم قدر و منزلت آنها را بدانیم و تجربه موفق آنها را فرا راه حرکت خود قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم رئیس کانون بازنشستگان ارتش استان اردبیل نیز بیان داشت: دوام توسعه یک سازمان به منابع انسانی و تکیه بر نیروهای متخصص بستگی دارد.

علی غفاری گفت:‌ بازنشستگان ارتش ریشه تنومند و با عظمت عرصه دفاعی می‌باشند که وظیفه داریم قدر و منزلت آنها را بدانیم.

در این مراسم فرماندار خلخال نیز از زحمات بازنشستگان قدردانی کرد و از آنها به عنوان چراغ راه آیندگان یاد کرد.

ذبیح‌الله عبداللهی توانمندی نیروهای مسلح را یک ذخیره ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: باید این توانمندی‌ها را قدر دانسته و از آن صیانت کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول