اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوای گلستان:

با اجرای برنامه‎های مستمر فرهنگی با تهدیدات دشمن مقابله می‎کنیم

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: با اجرای برنامه‎های مستمر فرهنگی و پیاده کردن نظام تربیتی بسیج در تمام اقشار و ارائه یک الگوی معرفتی، سیاسی و فرهنگی در سراسر پایگاه‎های مقاومت با تهدیدات دشمن مقابله می‎کنیم.

با اجرای برنامه‎های مستمر فرهنگی با تهدیدات دشمن مقابله می‎کنیم

محمدحسین بابایی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: جامعه اسلامی با وجود بمباران شدید فرهنگی یک جامعه ایمانی است.

وی تصریح کرد: در زمان هشت سال جنگ تحمیلی 44 کشور دنیا بر علیه انقلاب اسلامی ایران جنگید، ولی ایستادگی و مقاومت مردم نتیجه را به نفع انقلاب اسلامی تمام کرد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه یکی از راهبردهای دشمن در نبرد فرهنگی، گسترش روحیه بی‎اعتنایی نسبت به ارزش‎های اسلامی و دینی است عنوان کرد: دشمن با حربه‎های مختلف از سالیان متمادی بر روی ارائه فرهنگ غربی و نفوذ آن در جوامع بشری تلاش کرده و می‎خواهد آرام آرام خانواده‎ها را به سمت ذبح ارزش‎های انسانی و اعتقادی سوق دهد.

بابایی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص متذکر شد: در ترویج و گسترش برنامه‎های فرهنگی، کشور ایران در مسیر حرکت به سمت قله است که البته در این راه شاید دچار آسیب شود، اما حرکت همچنان رو به جلو خواهد بود ولی دشمن زیر بهمن مانده و اسیر ترفندهای خود شده است.

وی تاکید کرد: بنا بر حکم قرآن و سنت الهی اگر به سمت خدا پیش برویم و پرچم ولایت را گم نکنیم به نتیجه رسیده و همواره پیروزی با ما خواهد بود.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با اذعان اینکه دشمن اندیشه‎ها را نشانه گرفته خاطر نشان کرد: در این راستا وجه قالب فعالیت‎های سپاه استان معطوف به هدف‎گیری دشمن شده و به نظر می‎رسد در این زمینه موفقیت‎هایی نیز حاصل کرده‎ایم.

بابایی اضافه کرد: اگر فعالیت‎های دلسوزان انقلاب از جمله سپاه در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن نبود تا به حال در مقابل هجمه شدید ماهواره‎ای، فضای مجازی و فتنه‎های فتنه‎گر همسو با خارج، باید تا الان شکست سختی می‎خوردیم و نظام تغییر پیدا کرده بود چون دشمن علناً با تصویب میلیون‎ها دلار هزینه برای براندازی نظام به شکل غیرنظامی ورود پیدا کرده بود، اما می‎بینیم هر چه می‎گذرد اقبال مردم به نظام، ولایت و ارزش‎ها نسبت به گذشته بیشتر و پررنگ‎تر می‎شود که نمونه آن در اواخر سال گذشته و انتخابات مجلس شورای اسلامی خود را نشان داد.

وی با بیان اینکه در انتخابات اخیر تعدد نمایندگان اصولگرا در کرسی‎های بهارستان نسبت به سایر جناح‎های سیاسی نشان می‎دهد که دشمن در نقشه‎های خود ناکام مانده است یادآور شد: هر چه دشمن در این مسیر سرمایه‎گذاری کرد تا مردم را از نظام دور کند، اما نتیجه معکوس گرفت.

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات، رأی به نظام است متذکر شد: مردم به دلیل اینکه نظام را قبول داشتند پای صندوق‎های رأی حاضر شدند و این مشارکت به لحاظ کمیت و کیفیت نسبت به گذشته به طریق معناداری افزایش پیدا کرده بود.

بابایی با اشاره به اینکه برنامه‎های استکبار برای تغییر مسیر انقلاب‎های مردمی است اذعان داشت: جبهه استکباری در مسیر بن‌بست حرکت می‎کند، اما به فضل الهی ملت‎های دنیا این مسیر را با جوشش و خروش تغییر خواهند داد.

انتهای پیام/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول