اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

مردمی کردن اقتصاد حلقه محاصره دشمن را بی‌نتیجه می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: مردمی کردن اقتصاد سبب می‌شود حلقه‌های محاصره و تحریم اقتصادی دشمن بی نتیجه بوده و کمترین آسیب را شاهد باشیم.

مردمی کردن اقتصاد حلقه محاصره دشمن را بی‌نتیجه می‌کند

ارژنگ عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مردمی کردن اقتصاد مقاومتی یکی از الزامات تحقق این نوع اقتصاد است و هر چقدر به اجرای اصل 44 و خصوصی کردن اقتصاد حرکت کنیم به همان میزان در حوزه اقتصادی کارآمد و توانمندتر می‌شویم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل افزود: گرایش به اقتصاد مردمی آثار تحریم را به حداقل رسانده و در عوض سبب می‌شود شاکله اقتصاد مردمی به سمت پویا شدن حقیقی و واقعی حرکت کند.

این مسئول گفت: همان طور که در دوران دفاع مقدس هر استان یک تیپ و لشکر مستقل برای مقابله با دشمن داشت و سعی می‌کرد کلیه نیروهای انسانی، ادوات و تجهیزات پشتیبانی خود را به کار گرفته و هدایت کند و به نحو مطلوب سهم خود را به سرانجام برساند در جبهه مقابله با توطئه‌های اقتصادی دشمن نیز ما به فرمانده‌هان اقتصادی توانمند و بصیری نیاز داریم تا نقاط ضعف را شناسایی و نقاط قوت را تقویت کنند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل ادامه داد: تیم‌های اقتصادی در هر استان در حقیقت فرمانده‌هان اقتصادی آن منطقه هستند که تمام ظرفیت‌ها را رصد کرده و در صدد تکامل و پویایی آن هستند.

عزیزی بیان داشت: در این راستا ما کار گروه اقتصادی را در سال تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی تشکیل دادیم تا به هر نحو ممکن با معضلات و مشکلات اقتصادی به صورت ریشه‌ای برخورد کنیم.

عضو شورای تنظیم بازار استان اردبیل خاطرنشان کرد: یکی از این موضوعات که در ماه‌های اخیر به معضل اقتصادی و حتی سیاسی تبدیل شده بود بحث سویا و تامین خوراک دام و نهاده‌های دامداری‌ها بود که نه تنها به عنوان یک موضوع اقتصادی بلکه به معضل سیاسی تبدیل شده بود و بسیاری از دشمنان سعی می‌کردند از این طریق و با نابسامان نشان دادن بازار مرغ به اقتصاد ایران ضربه بزنند.

وی ابراز داشت: ما با متولیان امر چندین جلسه برگزار کردیم و از آنها خواستیم سیاست گذاری‌های خود را در پنج سال آینده به سمتی سوق داده و برنامه‌ریزی کنند تا ما از این لحاظ با تولید سویا و همچنین دیگر محصولات دانه‌های روغنی بتوانیم به خودکفایی و توانمندی داخلی دست یابیم.

معاون استاندار اردبیل قطع وابستگی در این حوزه را زمینه ساز تقویت اقتصاد داخلی عنوان کرد و افزود: ما با تقویت استحکامات و برطرف کردن نقاط ضعف قبل از هر حرکت دشمن می‌توانیم نیازهای‌مان را به موقع برآورد کرده و نسبت به جبران آن اقدام کنیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول