اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جیرفت:

دشمن از راه تفرقه به دنبال تحقق اهداف خود است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: اتحاد بین مسلمانان امروز ضروری است زیرا دشمن از طریق تفرقه به دنبال تحقق اهداف خود است.

دشمن از راه تفرقه به دنبال تحقق اهداف خود است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، عباس ابراهیمی اظهار داشت: حضور باصلابت و باشکوه مردم فهیم جیرفت در راهپیمایی روز جهانی قدس لبیک دوباره به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تجدید پیمان با مردم مظلوم و مقاوم فلسطین است.

وی تصریح کرد: این حضور، نشان‌دهنده حمایت قاطع زنان و مردان این مرز و بوم به ویژه مردم غیور و شهیدپرور این شهر، از مقاومت اسلامی فلسطین و اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و دیگر مستکبران عالم بود.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت افزود: حضور مردم بسیار گسترده و باشکوه بود و با توجه به اینکه مسیر راهپیمایی از چهارراه دهخدا تا مسجد جامع جیرفت ادامه داشت این مسیر با همکاری نیروهای بسیج به خوبی پوشش داده شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی‌ (ره) رژیم صهیونیستی را غده‌ای سرطانی می‌دانستند، گفت: خاصیت غده سرطانی این است که اگر جلوی آن گرفته نشود، رشد می‌کند و تمام بدن را فرا می‌گیرد. 

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: امام خمینی(ره) بعد از انقلاب اسلامی سفارت رژیم صهیونیستی در کشورمان را به سفارت فلسطین تبدیل کرد و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس خواند.

وی اتحاد میان مسلمانان و رهایی قدس از چنگال صهیونیست‌ها را دو دغدغه امام راحل (ره) دانست.

ابراهیمی افزود: اتحاد بین مسلمانان امروز ضروری است زیرا دشمن از طریق تفرقه به دنبال تحقق اهداف خود است.

وی با اشاره به یاوه گویی‌های سران رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به ایران، گفت: همان‌طور که امام فرمودند امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، امروز هم رژیم صهیونیستی هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد و تمامی کشورهای اسلامی و حتی مسلمانان ساکن کشورهای اروپایی نیز در این روز بزرگ راهپیمایی می‌کنند.

ابراهیمی بیان داشت: ادامه این روند در آینده نزدیک منجر به نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و آزاد سازی قدس شریف می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول