اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه ثارالله کرمان:

دشمن با جنگ رسانه‌ای به دنبال سد پیشرفت است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دشمن با ابزارآلات تبلیغی و جنگ رسانه‌ای به دنبال این است که جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی را بگیرد‌.

دشمن با جنگ رسانه‌ای به دنبال سد پیشرفت است

منصور الهی در حاشیه نشست روابط عمومی‌های شهرستان زرند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به نقش و وظیفه روابط عمومی اظهار داشت: در بحث تبلیغات بشر از روزی که روی کره زمین پا نهاد، احساس نیاز در وجود خود حس کرد و در زندگی ابتدایی برای اطلاع‌رسانی خبر از روش‌های ساده معمولی استفاده می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: به مرور زندگی بشر دست‌خوش تغییر شد و برای مشخص کردن اوضاع و احوال به فکر ایجاد ابزارآلات شد و سه عنصر را مورد مطالعه قرار می‌دهد، اول اینکه بیل برای تهیه امرار معاش زندگی و تنها چیزی که به ذهنش می‌آمد.

الهی گفت: دوم اینکه عصر ماشین و پیشرفت از احساس نیاز انسان به وجود آمد و به دنبال صنعتی شدن حرکت و در این عصر احساس بیشتری به اطلاع پیدا کردن از محیط پیرامون پیدا کرد و ابزارهایی برای تبلیغات و خبررسانی به وجود آمد و سوم اینکه عصر دیجیتال، فناوری و اطلاعات که بسیار مهم و پیچیده است و به اندازه مسائل سیاسی و امروز تبلیغات اهمیت دارد.

وی افزود: تبلیغات امروز می‌تواند ابزاری برای تغییر رفتار و نگرش انسان‌ها و از هر سلاحی کارآمدتر است و به عنوان برنامه کلاسیک در جنگ سرد استفاده می‌شود و تبلیغات تضاد سیاسی اجتماعی بلوک شرق و غرب برای ترساندن دیگران و قرار دادن ملت‌ها تحت سلطه است و در جنگ جهانی دوم هیتلر وزارتخانه تبلیغات را برای جبران شکست‌های جنگ جهانی اول تشکیل می‌دهد.

الهی ابراز داشت: در حوزه جنگ نرم یکی از لوازم دشمن ابزار نوین و ارتباطات است و‌ به جای استفاده و هزینه زیاد در مسائل نظامی‌ با ابزار سایبری، مجازی و ماهواره فکرها را تغییر می‌دهد.

وی گفت: تفکر رژیم صهیونیستی استفاده از ابزارآلات اطلاعات به عنوان یک سرباز برای رسیدن به اهداف است و آمریکا را 100 درصد تابع خود می‌کند و توانسته تحت سلطه فرهنگی اجتماعی سیاسی قرار دهد. 

مسئول فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان در مورد وظیفه روابط عمومی ابراز داشت: روابط عمومی‌ها به عنوان مبلغ باید کار خود را با نگاه عالمانه و با دقت انجام دهند، همان طور که کار تبلیغی در زمان جنگ خالصانه با ایمان و اعتقاد بود و نتیجه آن تبلیغات مخلصانه و صادقانه صدور انقلاب است.

الهی عنوان کرد: دشمن با ابزارآلات تبلیغی به دنبال این است که جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی را بگیرد‌ و ما باید مراقب بوده و خودمان را تجزیه و تحلیل کنیم.

انتهای پیام/ب20/ِ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول