اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول طرح صالحین سپاه دشتی:

طرح صالحین بهترین عامل برای مقابله با جنگ نرم دشمن است

خبرگزاری فارس: مسئول طرح صالحین سپاه دشتی گفت: امروز ما در جنگ نرم با دشمن قرار داریم و باید جریانی را در مقابله با آن راه‌اندازی کنیم و بهترین جریان شجره طیبه صالحین است.

طرح صالحین بهترین عامل برای مقابله با جنگ نرم دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام صابر حاجی‌زاده صبح امروز در همایش ائمه جماعت، هیئت امناء، بانیان مساجد، فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج و بسیجیان پایگاه مقاومت امام جعفر صادق(ع) حوزه مقاومت الغدیر خورموج که در مسجد دشتی‌های این شهر برگزار شد اظهار داشت: مسجد نهاد وصل خالق و مخلوق است و ما امروز از حضور جوانان در مساجد لذت می‌بریم.

مسئول طرح صالحین سپاه دشتی افزود: سال گذشته بیش از 70 بازی رایانه‌ای با موضوع امام زمان وارد بازار مسلمانان شد و هدف نیز تخریب مهدویت بود.

وی ادامه داد: امروز ما در جنگ نرم با دشمن قرار داریم و باید جریانی را در مقابله با آن راه‌اندازی کنیم و بهترین جریان شجره طیبه صالحین است.

حاجی‌زاده تصریح کرد: طرح صالحین و حضور جوانان در حلقه‌های شجره طیبه صالحین موجب جذب بیشتر جوانان و نوجوانان به مساجد می‌شود. طرح صالحین یک پروژه بزرگ تربیتی و معرفتی است و هدف آن انتقال معارف دینی و بصیرتی و جذب افراد در قالب مسجد است که از طریق بسیج انجام می‌گیرد.

حاجی‌زاده گفت: همه گروه‌های سنی می‌توانند با مراجعه به مساجد محلات و پایگاه‌های بسیج محلات عضو شجره طیبه صالحین شوند.

مسئول طرح شجره طیبه صالحین سپاه دشتی گفت: اهل مسجد وظیفه دارند تا این مکان مقدس را در انحصار خود ندانند و نسبت به ورود کسانی که شاید نخستین تجربه ورودشان به مسجد باشد چهره‌ای گشاده و اخلاقی صبورانه داشته باشند و همانطور که پیامبر اکرم (ص) بر شیطنت کودکان در مسجد صبر می‌کرد بر شیطنت کودکان صبر کنند تا والدین آنها و در نتیجه خانواده‌ها از حضور در مساجد محروم نشوند.

وی با بیان اینکه نخستین رسالت مسجد، ارتقای دانش‌های دینی است افزود: بهترین جایگاه بسیج مسجد است زیرا مسجد مستحکم‌ترین پناهگاه برای محفوظ ماندن از خطرات است.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه پیامبر نخستین معلم مسجد است گفت: مسجد مدینه نخستین جایگاهى بود که بعد از ظهور اسلام و پیامبر گرامی اسلام (ص) تعلیم، تربیت، تعلم و فراگیرى دانش در آن صورت گرفت.

مراد زارع فرمانده حوزه الغدیر خورموج نیز گفت: در تمام پایگاه‌های مقاومت حوزه الغدیر سپاه دشتی حلقه‌های صالحین در حال اجراست.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول