اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ارشاد:

ایران در جنگ تمام‏عیار است / همه برای مقابله با دشمن آماده باشند

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در جنگ تمام‏عیار قرار دارد، گفت: لازم است تا همه مردم و مسئولان برای مقابله با دشمن آماده باشند.

ایران در جنگ تمام‏عیار است / همه برای مقابله با دشمن آماده باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیدمحمد حسینی ظهر امروز در یادواره شهدای روستای نجف‏در شهرستان فیروزکوه که با حضور امام جمعه و فرماندار فیروزکوه، جمعی از مدیران، آزادگان، جانبازان، خانواده‏های معظم شهدا و مردم شهرستان فیروزکوه برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس فرموده قرآن کریم، شهیدان اسلام دارای حیات دائمی هستند و نزد خداوند متعال روزی می‏خورند.

وی ادامه داد: شهدای اسلام و انقلاب در حقیقت انسان‏هایی بی‏ادعا و جاودان هستند که با آگاهی کامل و بصیرت والایی که داشتند، در مسیر حق و حقیقت گام برداشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تصریح اینکه شهدا برای همیشه در تاریخ جاودان خواهند ماند و یاد آنها همواره در دل و ذهن مردم کشورمان زنده خواهد بود، در بیان جایگاه شهدا اظهار داشت: مقام معظم رهبری در وصف شهدا فرموده‏اند که "زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" و همین جمله جایگاه سربازان دلاور اسلام را نشان می‏دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: قرآن کریم نیز در این باره آیاتی دارد و حقیقت زنده بودن و استمرار حیات شهدا، بارها و بارها در قرآن مورد خطاب قرار گرفته است.

حسینی افزود: شهدای اسلام و انقلاب در حقیقت همچون خورشیدی همیشه می‏تابند و نور و حرارت خود را به مردم می‏رسانند.

وی تصریح کرد:  شهدا بدون شک همواره به انسان‏های عاشق و نیازمند راه حقیقت زندگی می‏بخشند و حیات آنها تحت تاثیر خود قرار می‏دهند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تفاوت شهدا با انسان‏هایی که به مرگ عادی از دنیا می‏روند، گفت: انسان‏های معمولی پس از مرگ، پرونده‏شان بسته می‏شود اما شهدا برای همیشه زنده هستند و نزد پروردگار خویش روزی می‏خورند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول