اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بروجن:

ایستادگی ملت دشمنان را ناامید و منزوی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه بروجن گفت: ملت ایران با ایستادگی در برابر توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان نظام اسلامی و پیروی از ولایت فقیه زمینه شکست و ناامیدی دشمنان را فراهم می‌آورند.

ایستادگی ملت دشمنان را ناامید و منزوی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد حسین‌پور بعد از ظهر امروز در محفل انس با قرآن کریم در سپاه ناحیه بروجن اظهار داشت: عملی در نزد خداوند پاداش 10 برابر داده می‌شود که این عمل معنوی در طول عمر انسان از بین نرود و آن را به خدای متعال برساند.

وی افزود: انجام اعمال معنوی مهم اما حفظ آن اعمال بعد از انجام مهم‌تر است، و ما باید این اعمال معنوی که انجام داده‌ایم با معاصی و گناه از بین نبریم و آن را به سر مقصد معبود برسانیم تا اجر و پاداش 10 برابر آن را دریافت کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه بروجن گفت: آموزش فضائل اخلاقی، گسترش نیکی‌‌ها و جلوگیری از رشد مفاسد اخلاقی از مواردی است که همیشه باید برای دوری از گناهان انجام دهیم.

حسین‌پور با اشاره به دوران جوانی و ویژگی‌های خاص این دوران بیان داشت: عمر و جوانی از نعمت‌هایی است که خداوند متعال از چگونگی گذراندن آن سئوال می‌کند، و از این رو باید برای صرف عمر و وقت خود در راه انجام کارهای خیر تلاش و همت کنیم.

وی یکی از عوامل مهم مصونیت‌یابی جامعه از خشم و عذاب الهی را در استغفار مردم مسلمان برشمرد و گفت: مردم مسلمان گناهی را که مرتکب می‌شوند در اولین فرصت با واسطه قرار دادن اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توبه می‌کنند، چراکه استغفار برطرف‌کننده عذاب‌های دنیوی است.

فرمانده سپاه ناحیه بروجن با اشاره به آیات نورانی قرآن مجید، ادامه داد: مهمترین ویژگی استغفار این است که بسیاری از عذاب‌های جمعی که به‌واسطه اعمال جمعی انسان ممکن است بر سر آنان آورده شود با استغفار گروهی از جامعه برطرف می‌شود.

حسین‌پور همچنین پیروی از ولایت فقیه را رمز موفقیت و پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: امروز ملت ایران با تأسی از فرهنگ عاشورا و پیروی از ولایت فقیه در برابر فتنه‌های داخلی و خارجی ایستادگی کرده و در صحنه‌های مختلف علمی و جهادی درخشیدند و باعث ایجاد رعب و وحشت در دل دشمن کوردل شدند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول