اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان:

مسئله سوریه فقط یک بهانه است / هدف اصلی دشمنان ایران است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: مسئله سوریه فقط یک بهانه بوده و هدف اصلی دشمنان ایران است.

مسئله سوریه فقط یک بهانه است / هدف اصلی دشمنان ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر به نقل از روابط عمومی سپاه سمنان،‌ حجت‏الاسلام جعفر رعایتی در جمع مردم مهدیشهر در حسینیه المهدی این شهر اظهار داشت: دشمن همه جا هست اما امروز باید بصیرت داشته باشیم؛ مسئله سوریه بهانه است و هدف اصلی دشمنان، ایران است و تمام دشمنان دست به دست هم داده‏اند تا اسلام ناب محمدی را از بین ببرند.

وی اظهار داشت: ما باید به عنوان کسی که راه امام(ره) و سیره نبوی و علوی را ادامه می‌دهیم، در صحنه باشیم و اگر بیدار نباشیم و استقامت در کار نداشته باشیم، پیروز نمی‌شویم.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه دومین عامل پیروزی بعد از بصیرت، اتحاد و همبستگی کشورهای اسلامی است، افزود: مسلمانان دنیا به این نتیجه رسیدند که باید قدس آزاد شود و وقتی می‌توانند پادشاهان و دیکتاتورها را سرنگون سازند، قدس را هم می‌توانند آزاد کنند.

وی گفت: قدرت‌هایی که به آمریکا و اسرائیل کمک می‌کردند، تضعیف شده‏اند و جمعیت مسلمانان امروز زیاد شده و این عاملی می‌شود که مشکل کمتری داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه چالش در نظام دشمن بوده و دشمن امروز تضعیف شده است، اظهار داشت: عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی باید برای کوتاه کردن دست غاصبان ستمگر و پشتیبانان آنها به هم بپیوندند و سرنوشت مردم کشورهای اسلامی را در حمایت از حقوق قانونی آنها اعلام دارند.

وی بیان داشت: روز قدس یک روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روزی است که بین منافقان و متعهدان امتیاز داده می‌شود و سرنوشت ملت‌های مستضعف معلوم خواهد شد و این روز امسال بسیار باشکوه برگزار شد.

رعایتی افزود: با توجه به سخنان مقام عظمای ولایت، روز قدس پشتوانه امنیت کشور نیز بود و هر ایرانی که روز قدس به خیابان آمد، در واقع به امنیت کشور و ملت و حفظ دستاوردهای انقلاب کمک کرده است.

انتهای پیام/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول