اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری خراسان‌رضوی:‌

تلاش‌های دشمنان نظام با قرآنی شدن جامعه از بین می‌رود

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری خراسان‌رضوی گفت: امروز تمام هجمه‌ها و تلاش‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی در راستای نابود کردن نسل آینده این کشور است در حالی که باید توجه داشت این تلاش ها با قرآنی شدن جامعه از بین می‌رود.

تلاش‌های دشمنان نظام با قرآنی شدن جامعه از بین می‌رود

سید جواد رفائی ظهر امروز در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری فارس در هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اشاره به عملکرد این نمایشگاه اظهار داشت: یکی از فعالیت‌های ارزنده و ارزشی در سطح استان نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت بوده که در عین حال نیازمند توسعه بیش از پیش فعالیت‌های قرآنی است.

وی افزود: باید زمان این نمایشگاه افزایش پیدا کند چرا که قطعاً افزایش مدت برگزاری نمایشگاه سبب استقبال بیش از پیش آحاد مردم از این نمایشگاه می‌شود، باید توجه داشت که قرآن کتاب مردم و کتاب زندگی است پس قطعاً مردم برای نمایشگاه قرآن نیز وقت می‌گذارند.

رئیس حوزه هنری خراسان‌رضوی با تاکید بر افزایش جذابیت و تنوع در نمایشگاه قرآن گفت: باید در نمایشگاه قرآن فعالیت‌های قرآنی نهادها و ارگان‌های مختلف به نمایش گذاشته شود تا مردم با فعالیت‌های قرآنی سازمان آشنایی پیدا کنند، باید توجه داشت که با تبلیغات صحیح و توسعه فعالیت‌های قرآنی می‌توان مردم را به سمت قرآن جذب کرده و مردم را قرآنی کنیم.

رفائی با اشاره به تاثیر فعالیت‌های قرآنی در نسل سوم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز تمام هجمه‌ها و تلاش‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی در راستای نابود کردن نسل آینده این کشور است پس باید بیش از گذشته به توسعه فعالیت‌های قرآنی توجه داشته باشیم.

وی افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند هر کس با قرآن انس بگیرد شبهات در او اثر نمی‌کند، پس باید توجه داشت که تلاش‌های دشمنان نظام با قرآنی شدم جامعه از بین می‌رود.

اکران مجدد فیلم "شور و شیرین" زیاد به صلاح نیست

رئیس حوزه هنری خراسان‌رضوی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با صحبت‌های عوامل فیلم "شور و شیرین" مبنی بر اکران این فیلم در بدترین زمان ممکن اظهار داشت: اکران مجدد این فیلم زیاد به صلاح نیست؛ البته باید توجه داشت استقبال از فیلم تنها به دلیل زمان اکران نبود بلکه دوستان شور و شیرین تبلیغات خوبی هم انجام نداده بودند؛ حتی در مشهد پوستر دوباره برای این فیلم طراحی شد؛ حوزه هنری یکی از صنف‌هایی بود که در مشهد از این فیلم حمایت کرد.

وی افزود: در عین حال می‌توان در قالب جشنواره‌ای شور و شیرین را دوباره اکران کرد، البته بهترین زمان اکران برای این فیلم همزمان با بازگشایی مدارس و در هفته دفاع مقدس است که مستلزم ورود آموزش و پرورش به این حوزه است.

انتهای پیام/ح20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول