اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار:

ارزش دفاع مقدس همانند حماسه عاشورا با مرور زمان افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: اهمیت و ارزش دفاع مقدس همانند حماسه عاشورا نه تنها کاسته نمی‌شود بلکه با مرور زمان افزایش می‌یابد.

ارزش دفاع مقدس همانند حماسه عاشورا با مرور زمان افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قزوین، ابوالفضل طاهرخانی در جلسه هماهنگی برگزاری هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس از ماندگارترین رویدادهایی است که همواره در طول تاریخ جاودانه خواهد بود.

وی تصریح کرد: امروزه اقتدار، عزت و آبروی کشور مرهون رشادت‌ها، سلحشوری‌ها و ایثارگری‌های حماسه‌سازان دوران دفاع مقدس است و اگر بخواهیم این اقتدار و عزت حفظ شود باید فرهنگ دفاع مقدس را حفظ، ترویج و تقویت کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین افزود: امروزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس در بین جوانان و نسل‌های بعدی انقلاب از مهم‌ترین ابزارهایی است که می‌توانیم در جنگ نرم ورود پیدا کنیم.

طاهرخانی بر تدوین برنامه‌های قوی و تلاش برای رفع موانع موجود در برگزاری گرامیداشت هفته دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: تدوین برنامه‌های دفاع مقدس به خاطر ارزش خاصی که دارد باید در اولویت دیگر برنامه‌ها قرار گیرد.

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری قزوین طی سخنانی بر اهمیت شناساندن و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای جوانان و نسل‌های آینده تأکید کرد و افزود: با تدوین برنامه‌های جذاب باید نسل‌های آینده را نیز با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کنیم و در راستای غنا و جذابیت این برنامه‌ها نیز بهتر است از خود جوانان نظرسنجی شود و با ارسال فراخوان نظرات آن‌ها را احصا و در برنامه‌های خود نیز مورد توجه قرار دهیم.

رضا سجادفر در خاتمه بیان کرد: تلاش مسئولان باید در راستای برآورده شدن تلاش‌های دفاع مقدس باشد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول