اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه لردگان:

سینه رزمندگان دفاع مقدس مملو از خاطرات ناگفته است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه لردگان گفت: سینه رزمندگان دفاع مقدس مملو از خاطرات است که گاهی اوقات گفته نمی‌شود و زیر خاک می‌رود.

سینه رزمندگان دفاع مقدس مملو از خاطرات ناگفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا اسحاقی بعدازظهر امروز در جلسه ساماندهی یادواره شهدای شهرستان لردگان، اظهار داشت: یکی از برنامه‎های فرهنگی که در سطح کشور و استان تاثیر زیادی در جوانان دارد، برگزاری یادواره‌های شهداست.

وی افزود مهم‌ترین برنامه فرهنگی که سپاه این شهرستان در طول سال انجام می‎دهد، برگزاری یادواره شهدا در روستاها و شهرهای این شهرستان است.

اسحاقی ادامه داد: یکی از برنامه‌ها مهم و در دست اجرا در این شهرستان که از جمله آرزوهای بسیاری از مردم این شهرستان نیز هست، برگزاری کنگره سرداران شهید شهرستان لردگان است که امیدوارم با همکاری مسئولان شهرستان و خانواده معظم شهدا بتوانیم این کنگره را در اوایل سال 92 در شهرستان برگزار کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان لردگان خاطرنشان کرد: یادواره شهدا باید دارای خروجی باشد و جوانان این شهرستان تاثیر معنوی از این مراسم بگیرند و در واقع جوان ما باید با گریه از یادواره شهدا خارج شود.

اسحاقی افزود: باید در برگزاری یادواره شهدا ابتکار و طرح‌های جدید ارائه شده و از برگزاری یادواره‎های شهدا با برنامه‎های تکراری و بدون تاثیر خودداری کرد.

وی افزود: یادواره 289 شهید این شهرستان نیز 23 آذر سال جاری در شهر لردگان مرکز این شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان لردگان گفت: وصیت‎نامه شهدا تکمیل کننده خاطرات آنان است و با برنامه‎ریزی انجام شده در این یادواره از چهار کتاب که در برگیرنده زندگینامه، وصیت‌نامه، خاطرات، دست‌نوشته‌ها و گفت‌و گو با خانواده شهداست، رونمایی می‎شود.

اسحاقی افزود: همزمان با برگزاری یادواره شهدا، نمایشگاه عکس شهیدان در معرض دید مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار قرار می‎گیرد.

وی اضافه کرد: یادواره شهدا شهرستان لردگان با هدف زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهیدان این شهرستان با برنامه‎های متنوع فرهنگی، مذهبی و با حضور مداح و سخنرانان طراز اول کشور در 23 آذر ماه سال جاری در مصلی اولوالامر لردگان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول