اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از سال‌ها تحمل درد و رنج

جانباز دفاع مقدس به خیل شهدا پیوست

خبرگزاری فارس: بعد از سال‌ها تحمل درد و رنج مصطفی بخشی تصویربردار صدا و سیمای مرکز اردبیل به خیل شهدا پیوست و دار فانی را وداع گفت.

جانباز دفاع مقدس به خیل شهدا پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مراسم تشییع این جانباز شهید که عصر امروز با حضور آحاد مردم و مسئولان و کارکنان صدا و سیما برگزار شد، پیکر مطهر این جانباز دوران دفاع مقدس که در عملیات‌های مختلف شرکت کرده و به درجه جانبازی نایل آمده بود،‌ در آرامستان ججین اردبیل به خاک سپرده شد و در جوار حق آرام گرفت.

این جانباز دوران دفاع مقدس که به عنوان کارمند صدا و سیما در هشت سال جنگ تحمیلی حضور مستمر در جبهه‌های حق علیه باطل داشت بعد از مجروحیت در عملیات‌های مختلف و پایان جنگ در سنگر صدا و سیما به رغم مشکلات متعدد جسمی حاضر شده و به تصویربرداری مشغول بود.

وی که در یک سال گذشته در بستر بیماری بود بعد از سال‌ها درد و رنج امروز در سن 53 سالگی به دیار باقی شتافت تا از قافله شهدا بیشتر از این عقب نماند.

به گزارش فارس، مراسم شام غریبان این جانباز سرافراز ‌امشب بعد از افطار در مسجد قدس اردبیل برگزار و مراسم ختم این مرحوم نیز فردا در همین مسجد برقرار می‌باشد.

مصطفی بخشی در حالی همکارانش را در غمش پردرد و آلام گذاشت که همه از رفتار و سیره و سلوک او به نیکی یاد کرده و از خداوند متعال برای علو درجات این جانباز به درجه رفیع شهادت رسیده دعا کردند.

انتهای پیام/‌ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول