اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی:

دفاع مقدس نمایش استقامت و نه گفتن ایران اسلامی به دشمنان بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه دفاع مقدس نمایش استقامت، پایداری و نه گفتن ایران اسلامی به دشمنان بود گفت: این نمایش قدرت، ملت ایران را در برابر هر گونه تجاوز بیمه کرد.

دفاع مقدس نمایش استقامت و نه گفتن ایران اسلامی به دشمنان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد برگزاری بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان مرکزی اظهار داشت: استقامت و پایداری کشوری که می‌خواست از اول انقلاب و در دوران دفاع مقدس زیر بار زورگویان نرود و در مقابل جهان استکبار با شجاعت ایستادگی کرد سرانجام به یک قدرت سخت و نرم مبدل شد.

وی هدف از جنگ تحمیلی و حمله نظامی جهان استکبار را تجزیه ایران و نابود کردن انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: پیروزی در 8 سال دفاع مقدس با رهبری امام راحل جای هیچ‌گونه سخنی برای مستکبران در مقابل جمهوری اسلامی باقی نگذاشت و ناکامی آنان را برای همیشه تاریخ رقم زد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی با اشاره به شهادت‌طلبی، شجاعت، ایثار، از خود گذشتگی، پایداری، جانفشانی‌ و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران 8 سال دفاع مقدس خاطر نشان ساخت: ارزش‌های این دوران قابل مقایسه با سایر ارزش‌ها در دنیای مادی و جهان غرب نیست و باید این ارزش‌ها که هویت ایران اسلامی است به صورت واقعی و مستند به نسل جوان انتقال پیدا کند تا نسل جدید آگاهانه در جنگ‌های چه سخت و چه نرم دیگری که ممکن است دشمنان اسلام و این مرز و بوم در دفاع از اسلام و قرآن به راه بیندازند مصمم و آماده باشند.

نصراللهی اضافه کرد: غیورمردان ایران اسلامی بدون سلاح و تجهیزات اما با رهبری امام راحل، پشتیبانی ملت از رزمندگان اسلام، روحیه ایمان و تقوا، تبعیت کامل از ولایت فقیه، انجام تکلیف الهی، دفاع از قرآن، اسلام و کیان اسلامی با ایمان و الگوگیری از امام حسین(ع) حماسه هشت سال دفاع مقدس را خلق کردند و مظلومیت خود را در تاریخ بشریت به ثبت رساندند.

وی گفت: حرکت علیه حکومت‌های ظالم و سرسپرده استکبار، بیداری اسلامی، مبارزه با حاکمان زورگو، ایستادگی در برابر استکبار جهانی و تکیه بر قدرت مردمی که در جهان به راه افتاده الگو گرفته از انقلاب اسلامی ایران و 8 سال دفاع مقدس است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری افزود: هفته گرامیداشت دفاع مقدس باید به فرصتی مناسب برای آنکه جوانان را با واقعیت‌های دوران دفاع مقدس آشنا کرد تبدیل شود که در این راستا همه باید برای معرفی بیشتر گنجینه‌های گرانسنگ به دست‌ آمده در دوران دفاع مقدس تلاش کنند.

محسن گلشن‌زاده معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز در این نشست با اشاره به اینکه باید هر ساله جلوه‌های بیشتر و جدیدتری از دفاع مقدس نمایان شود و باید رازهای پنهان دفاع مقدس آَشکار شود گفت: وجود دلاورمردان و شیر زنان شجاع و بصیر ایران اسلامی زبانزد جهانیان شده به طوری که جمهوری اسلامی ایران به عنوان الگویی استکبارستیز در دنیا مطرح است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول