اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ارشاد خبر داد

افزایش فعالیت‏های فرهنگی با موضوع دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از افزایش فعالیت‏های فرهنگی با موضوع دفاع مقدس در کشور خبر داد.

افزایش فعالیت‏های فرهنگی با موضوع دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیدمحمد حسینی ظهر امروز در حاشیه یادواره شهدای روستای نجف‏در شهرستان فیروزکوه که با حضور امام جمعه و فرماندار فیروزکوه، جمعی از مدیران، آزادگان، جانبازان، خانواده‏های معظم شهدا و مردم شهرستان فیروزکوه برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار داشت: گلایه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم افزایش فعالیت‏های فرهنگی در حوزه دفاع مقدس کاملاً به‏جا و منطقی است و باید به این انتظارات پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: فعالیت‏های دلاورمردانه و شجاعانه مجاهدان راه اسلام و غیور مردان هشت سال دفاع مقدس باید بیش از وضع موجود به تصویر کشیده شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: به طور قطع در این حوزه تلاش بیشتری انجام خواهد شد و فعالیت‏ها رشد قابل توجهی می‏یابد؛ گر چه تا امروز نیز تلاش‏های خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

حسینی با بیان اینکه ثمرات جان‏فشانی‏ها و ایثارگری‏های آزادگان، جانبازان و شهدا برای همیشه در جامعه ملموس خواهد بود، اضافه کرد: فداکاری‏هایی‏هایی که امام خمینی (ره)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی و رزمندگان اسلام انجام دادند، امروز سبب بیداری و هوشیاری ملت‏ها شده است.

وی تصریح کرد: در برهه کنونی، مردم آزادی‏خواه و آزاده در سراسر جهان به پا خواسته‏اند و در کشورهایی نظیر عربستان، یمن، لیبی، بحرین، مصر، تونس و بسیاری از کشورهای مسلمان نهضت عظیمی به نام بیداری اسلامی به راه افتاده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به آزادی‏خواهان این کشورها نیز گفت: امروز که به پیروزی نزدیک شده‏اید، نباید تصور کنید که کار تمام شده است و از ادامه دادن مسیر انقلابی خود غافل شوید.

حسینی اضافه کرد: به هر تقدیر، ادامه راه بیداری اسلامی بسیار مهم‏تر و سخت‏تر از رسیدن به شرایط فعلی بوده و این مهم باید مد نظر قرار گیرد.

وی با اشاره به روند پیروزی انقلاب اسلامی و تحمل رنج‏ها و مشقت‏های بسیار در این راه ادامه داد: بی‏تردید اگر جمهوری اسلامی ایران موفق شد در این مسیر قدم بگذارد و به پیروزی نهایی برسد، بصیرت در مردم آن ایجاد و تقویت شده بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: حضرت امام خمینی (ره) به خوبی رهبری این نهضت را بر عهده داشتند و حضور دائمی و مستمر مردم در صحنه نیز به این انقلاب قوت بخشید.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول